belminuten + data discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) waar kan je inzien hoeveel je gebeld hebt en hoeveel data je verbruikt hebt in de iphone 3g?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
belminuten + data
waar kan je inzien hoeveel je gebeld hebt en hoeveel data je verbruikt hebt in de iphone 3g?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
instellingen-algemeen-gebruik??
|
|||
|
|||
op diejen datameter zou ik toch ni al te veel afgaan zenne, volgens mijn iphone had ik in december een verbruik van 4.6 gig wat totaal niet klopte maar ik zat toch met schrik. Nu vorige week kreeg ik mijn factuur en verbruik was 41 mb.
|
|
|||
|
|||
Is er geen App die dit bij kan houden? ipv inst.>alg>gebruik
|
|
|||
|
|||
Hi, is er iemand die een oplossing weet; dus hoe kan je zien hoeveel minuten je gebeld hebt? Ik schrok me laatst naar van mijn factuur waaruit bleek dat ik 800 minuten over mijn belbundel van 500 minuten was gegaan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie ook onderstaande link: https://forum.iculture.nl/f18/i...us-gadget.html Suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) | JajeBlade | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-07-10 00:21 |
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit | MacShack | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-02-10 17:06 |
Belminuten | Guppyfriend | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-12-09 17:22 |
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar | Lop | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 15:04 |
|
|