//

Geluid redelijk stil tijdens het bellen

Geluid redelijk stil tijdens het bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de iphone nu een 3-tal dagen en moet toch zeggen dat ik ondervind dat het geluid tijdens het bellen merkelijk zachter is dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-09, 18:48
Buzze Buzze is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 49
Standaard Geluid redelijk stil tijdens het bellen

Ik heb de iphone nu een 3-tal dagen en moet toch zeggen dat ik ondervind dat het geluid tijdens het bellen merkelijk zachter is dan bij een gewone gsm.
Ik vrees ervoor als ik in de auto bel of in een drukke ruimte dat de persoon aan de andere kant moeilijk verstaanbaar zal worden.
De volumeknopjes aan de zijkant weet ik zitten dus daaraan ligt het niet.
Hebben jullie ook deze ervaring en kan dit op één of andere manier opgelost worden a.d.v. een proggie ofzo?
Verder is de iphone een topmachine...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-09, 19:11
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dit is bekend bij de iPhone(s), sommigen verwijderen of scheuren daarom het gaasje doormidden wat voor de speaker zit. Bij de 3G gaat dit wat moeilijk alleen, aangezien het erg hard is.
  #3  
Oud 13-01-09, 19:33
Buzze Buzze is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Dit is bekend bij de iPhone(s), sommigen verwijderen of scheuren daarom het gaasje doormidden wat voor de speaker zit. Bij de 3G gaat dit wat moeilijk alleen, aangezien het erg hard is.
Bedankt voor de snelle reactie,
Hardware-matig wil ik er zeker niet aan prutsen, maar ik ben al blij om te horen dat het geen softwarematig probleem blijkt te zijn aangezien het algemeen bekend is
  #4  
Oud 14-01-09, 00:20
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

kijk hier even https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f31/problemen/27863-muziek-gaat-erg-zacht.html
  #5  
Oud 14-01-09, 00:32
Buzze Buzze is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Dit is bekend bij de iPhone(s), sommigen verwijderen of scheuren daarom het gaasje doormidden wat voor de speaker zit. Bij de 3G gaat dit wat moeilijk alleen, aangezien het erg hard is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
Dit is niet wat ik zoek. Het topic gaat over het volume van muziek en niet over het volume tijdens het bellen....
  #6  
Oud 30-01-09, 09:57
Joery Joery is offline
Banned
• iOS 9.2
• iPadOS 15.7.2
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: GB
Berichten: 27
Stuur een bericht via ICQ naar Joery Stuur een bericht via Instant Messenger naar Joery Stuur een bericht via Yahoo naar Joery
Standaard

Hier wil ik ook wel een oplossing voor. Graag voor een originele Iphone 3G met FW2.2.1.

Grtz
  #7  
Oud 30-01-09, 11:23
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Hmm, ik heb er zelf totaal geen last van. Met de volumeknoppen bereik ik voldoende volume om ook in drukke ruimtes mensen te horen aan de andere kant van de lijn. Soms even mijn andere oor dichtdrukken, helpt natuurlijk ook!

Overigens mag je in de auto toch niet bellen met het toestel aan je oor, dus ik snap niet waarom je daarvoor een oplossing wil. In de auto kun je de telefoon op handsfree zetten (luidspreker), dan is het volume ook voldoene, lijkt me, tenzij je graag luide muziek aanzet tijdens het bellen, waardoor anderen jou ook niet kunnen verstaan

Softwarematig zijn hier geen oplossingen voor, althans niet in de App Store. Misschien als je een jailbreak hebt (zoals ik zie heb je die ook), zou je eens wat kunnen zoeken.
  #8  
Oud 01-02-09, 13:26
Modena Modena is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 66
Standaard

Misschien in een zone van slecht bereik?
  #9  
Oud 01-02-09, 13:28
Joery Joery is offline
Banned
• iOS 9.2
• iPadOS 15.7.2
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: GB
Berichten: 27
Stuur een bericht via ICQ naar Joery Stuur een bericht via Instant Messenger naar Joery Stuur een bericht via Yahoo naar Joery
Standaard

Heb de Iphone nu al enkele dagen, nog niet zoveel met gebeld maar wel verbetering gemerkt na het verwijderen van de beschermfolie die er opzat van in de doos.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sms geluid tijdens bellen xcansx iPhone algemeen 5 08-12-11 17:17
geluid tijdens bellen keviiin iPhone algemeen 1 21-09-11 18:13
Geen geluid tijdens bellen of opnemen Miepke37 iPhone algemeen 17 15-08-11 20:12
Vreemd geluid tijdens bellen area070 Archief 3 23-04-08 17:55
1.1.4 geen geluid tijdens het bellen Frank88 Archief 2 25-03-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15.