iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Agendamelding, aantal afspraken (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/28564-agendamelding-aantal-afspraken.html)

bugoski 15-01-09 12:15

Agendamelding, aantal afspraken
 
van een relatieve nieuwkomer: als ik een afspraak in mijn agenda zet en Melding en eventueel een 2e melding aanzet, krijg ik zoals gebruikelijk op de ingestelde tijden de meldingen te zien door een "pop up" op het scherm. Nu wil ik graag weten of het ook mogelijk is om op het begin scherm zo'n klein cirkeltje met het aantal afspraken in het agenda-icoon kan krijgen? Zoals bij mail/voicemail/phone wel gebruikelijk is!

Als dit in een ander topic thuishoort, sorry! Ik kon een dergelijke vraag nergens vinden vandaar.

King1987 15-01-09 12:17

Jij bedoelt op je lockcreen? Zoals hier word besproken: https://forum.iculture.nl/f22/i...-0-update.html

bugoski 15-01-09 12:22

@King1987, inderdaad op het lockscreen. Maar dan zonder een jailbreak, want die heb je toch nodig bij de voorgestelde widget? Er is niet vanuit Apple een voorziening die dit kan regelen? Enniehoe, bedankt voor de reactie.

bugoski 21-01-09 19:01

@king1987, excuses, ik bedoel het springboard en niet het lockscreen. Ik heb ooit een afbeelding gezien dat in het agendaicoon zo'n cirkeltje met het aantal afspaken staat. Is dit mogelijk zonder jaillbreak?

Gekko 21-01-09 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bugoski (Bericht 246915)
@king1987, excuses, ik bedoel het springboard en niet het lockscreen. Ik heb ooit een afbeelding gezien dat in het agendaicoon zo'n cirkeltje met het aantal afspaken staat. Is dit mogelijk zonder jaillbreak?

Voor zover ik weet is het alleen mogelijk met jailbreak.
En als je dat ervoor doet raad ik je Lock Calender aan.
Dan zie je je afspraken in je Lock Screen en die hoef je dan niet eens te unlocken.
Je kan dus terwijl je gelocked bent scrollen door je afspraken van de hele week.

bugoski 22-01-09 10:40

@Gekko,

Oké, bedankt voor het meedenken. Ik geloof dat ik toch serieus moet gaan nadenken over een jaillbreak, haha. Toch die discussie in een ander forum doornemen.

jetgadget 16-02-09 22:34

Weet iemand waarom ik nu maar 1agenda melding krijg?
Weet bijna zeker dat het er eerst 2 waren hoeveel heb jij er?

ButcherJF 17-02-09 07:35

Je kunt inderdaad 2 meldingen instellen. Als jij er maar eentje krijgt, heb je of maar 1 ingesteld, of er is iets mis....

jetgadget 17-02-09 09:08

maar 1 agenda melding .. ? ik wil er ook 2..
 
nee hoor er is niets mis denk ik .

misschien dat iemand het kan bevestigen ?
Er is in mijn agenda maar 1 mogelijkheid voor 1 melding..

klopt dus dat ik er eerst 2 had!! :p
.. denk dat het met Exchange te maken heeft??

bugoski 06-04-09 15:43

Weet iemand of in FW 3.0 het wel mogelijk is om het aantal afspraken van die dag zichtbaar te hebben? Als voorbeeld neem ik iphoneclub.nl bij de berichtten staat dan in de datum/kalender linksboven het aantal reacties op een willekeurig bericht. natuurlijk weet je door je 1e en eventuele 2e melding dat er een afspraak is. Het zou zo mooi zijn om in oogopslag te weten hoeveel je er die dag hebt. Los van een jaillbreak zoek ik deze oplossing.

ButcherJF 06-04-09 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bugoski (Bericht 275173)
Weet iemand of in FW 3.0 het wel mogelijk is om het aantal afspraken van die dag zichtbaar te hebben? Als voorbeeld neem ik iphoneclub.nl bij de berichtten staat dan in de datum/kalender linksboven het aantal reacties op een willekeurig bericht. natuurlijk weet je door je 1e en eventuele 2e melding dat er een afspraak is. Het zou zo mooi zijn om in oogopslag te weten hoeveel je er die dag hebt. Los van een jaillbreak zoek ik deze oplossing.

Heb (nog) niet gekeken of dit in 3.0 zit, maar misschien kun je je Agenda op 'Lijst' zetten, waardoor je toch min of meer in één oogopslag de afspraken kunt bekijken.

bugoski 06-04-09 16:50

Hoi Butcher, thanx voor je reactie. uiteraard zijn er ín de agenda de nodige lay-outs te zien en tevens in de app store diverse oplossingen. Ik zou het alleen zo leuk hebben gevonden als dat in "stijl' met de iPhone/Apple had gekund. Net als je op je springboard kan zien dat je x e-mails hebt, x voicemailberichtten en en x sms'jes. Na een flinke tijd gegoogled te hebben en dit forum doorgeakkerd te hebben, ben ik "bang" dat mijn wens niet vervuld kan worden! In ieder geval bedankt voor het meedenken!!

Cal Al 16-09-10 16:04

Het kan allemaal zonder jailbreak met een aanvullende app Calendar Alarm. Je krijgt geen cirkeltjes te zien maar een lijst met meldingen waarvoor een alert af zal gaan. Het mooie van Calendar Alarm is dat ie synct met je standaard iPhone Agenda en desgewenst ook een alarm toevoegt met geluid naar keuze.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.