//

bellen en internetten tegelijk

bellen en internetten tegelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg het niet gevonden dus op het gevaar af dat ik een boze reprimande krijg van de beheerder toch mijn vraag (misschien een hele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-01-09, 17:17
Gonzo Gonzo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard bellen en internetten tegelijk

Ik krijg het niet gevonden dus op het gevaar af dat ik een boze reprimande krijg van de beheerder toch mijn vraag (misschien een hele domme): klopt het dat je niet tegelijk kunt bellen en internetten op de iphone? Want het zou toch handig zijn als dat wel kon... of heb ik iets verkeerd ingesteld?
Groet,
Gonzo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-09, 17:31
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Er bestaan geen domme vragen Wel domme antwoorden.
Als je 3G of Wi-Fi gebruikt tijdens het bellen, dan kun je gewoon internetten. Als je op GPRS zit niet.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 15-01-09, 19:59
Gonzo Gonzo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Snap het toch niet helemaal want op mijn route naar het werk heb ik perfect 3g bereik. Maar als ik internet krijgen bellers mijn voicemail. Nou ja. Raar dus!
  #4  
Oud 16-01-09, 08:50
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Zou dit hetzelfde zijn met 3G?

Ik heb ook al gemerkt dat mijn 3G icoon wegvalt als ze mij opbellen.
  #5  
Oud 16-01-09, 12:46
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo Bekijk bericht
Maar als ik internet krijgen bellers mijn voicemail. Nou ja. Raar dus!
Dit heeft sowieso niet te maken met internet, want als jij zelf aan het internetten bent via GPRS en je wordt gebeld ben jij gewoon je internetverbinding ineens kwijt en komt het gesprek er doorheen. Dat was voor mij destijds DE reden om er een mobieltje bij te nemen en mijn andere nummer door te schakelen als ik op internet zat. Was het zat om steeds mijn verbinding kwijt te zijn als ik iemand aan de lijn kreeg.
__________________
...
  #6  
Oud 16-01-09, 13:00
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Bekijk bericht
Dit heeft sowieso niet te maken met internet, want als jij zelf aan het internetten bent via GPRS en je wordt gebeld ben jij gewoon je internetverbinding ineens kwijt en komt het gesprek er doorheen. Dat was voor mij destijds DE reden om er een mobieltje bij te nemen en mijn andere nummer door te schakelen als ik op internet zat. Was het zat om steeds mijn verbinding kwijt te zijn als ik iemand aan de lijn kreeg.
Bij proximus België is dit niet zo (en zal niet de enige zijn). Als je via gprs aan het internetten bent ga je direct naar de voicemail! Ik spreek uit ondervinding. (uitvoerig getest)
  #7  
Oud 16-01-09, 15:22
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Bij KPN in Nederland krijg je ook geen verbinding als je via GPRS aan het internetten bent.
Net even getest wat 3G doet: Telefoon gaat gewoon over en het lijkt erop dat internet gewoon blijft downloaden. Dit is getest op KPN.
  #8  
Oud 16-01-09, 18:58
Gonzo Gonzo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Bekijk bericht
Dit heeft sowieso niet te maken met internet, want als jij zelf aan het internetten bent via GPRS en je wordt gebeld ben jij gewoon je internetverbinding ineens kwijt en komt het gesprek er doorheen. Dat was voor mij destijds DE reden om er een mobieltje bij te nemen en mijn andere nummer door te schakelen als ik op internet zat. Was het zat om steeds mijn verbinding kwijt te zijn als ik iemand aan de lijn kreeg.
Nou ik zit bij tmobile en als ik 3g verbinding heb komt de beller er soms wel door en soms niet. Met gprs wordt de beller direct naar mijn voicemail gestuurd. Jammer want ik had liever dat de beller er wel doorheen kwam...
  #9  
Oud 17-01-09, 03:54
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Hmmm... Eigenaardig dan. Dan moet het meer iets zijn van de iPhone. Ik spreek namelijk niet uit ervaring met mijn iPhone want die gebruik ik zelden om te bellen, maar het abonnement dat ik daar nu op heb had ik al twee jaar met een Windows Mobile toestel en daar was het altijd zo dat het einde internet was als iemand me belde. Een HTC TyTN ofwel MDA Vario II. Zal het morgen eens met de iPhone proberen (want zit er nu dus mee op Internet.)
  #10  
Oud 17-01-09, 21:31
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Ik zit ook bij tmobile en heb het zojuist getest. Ik ben gewoon bereikbaar als ik aan het internetten ben. Zowel als ik via 3G bezig ben als met GPRS. Want dat zou toch niet zo fijn zijn,want ben dagelijks aan het internetten met de Iphone en als je dan al die tijd niet bereikbaar bent, is niet zo handig voor een telefoon
  #11  
Oud 17-01-09, 23:20
Gonzo Gonzo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Ik zit ook bij tmobile en heb het zojuist getest. Ik ben gewoon bereikbaar als ik aan het internetten ben. Zowel als ik via 3G bezig ben als met GPRS. Want dat zou toch niet zo fijn zijn,want ben dagelijks aan het internetten met de Iphone en als je dan al die tijd niet bereikbaar bent, is niet zo handig voor een telefoon
Nou ja, dan is het wel gek dat dat bij mij niet zo is. Ik moet er maar mee leren leven ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth bellen en GPS tegelijk Harley4 iPhone algemeen 2 22-12-10 17:40
Bellen en internetten buitenland. babyq Internet in buitenland (roaming) 10 13-10-09 19:21
Bellen en internetten in Indonesië LucPaquay Internet in buitenland (roaming) 0 25-07-09 10:53
Iphone aansluiten op autoradio en tegelijk bellen? joel017 iPhone algemeen 5 21-07-09 14:08
Met 2 contacten TEGELIJK bellen?? Essential iPhone algemeen 11 13-03-08 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.