//

Probleem screenlock code

Probleem screenlock code discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmorgen heren/dames, Ik zit met een raar probleem. Ik probeer net mijn telefoon van screenlock af te halen, maar hij zegt steeds dat de code ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-09, 12:53
Michielh Michielh is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard Probleem screenlock code

Goedenmorgen heren/dames,

Ik zit met een raar probleem. Ik probeer net mijn telefoon van screenlock af te halen, maar hij zegt steeds dat de code verkeerd is

Nu heb ik hem dus te vaak fout ingetypt en is er alleen maar een zilver appeltje in beeld zichtbaar. Ik zit nu op werk, dus ik kan hem niet aan mijn pc hangen.

Maar het gekke is dus dat niemand de code veranderd heeft, de iphone heeft gewoon in mijn broekzak gezeten.

Wat ik wel deed was dat voor ik de code in probeerde te voeren ik per ongeluk op emergency call drukte.

Eigenlijk wil ik er helemaal geen code op, maar het moest van de iphone omdat ik mijn mail van werk erop ontvang.

Heeft één van jullie dit ook ooit wel eens gehad? En hoe ben je ervanaf gekomen? Graag hulp, want ik heb hem echt dringend nodig voor werk!

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-09, 13:27
Michielh Michielh is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Hmmm, ik heb hem zelf hier kunnen resetten. Dmv de lock en home knop, er staat nu dat ik hem weer moet connecten met itunes. Flink *** dus, dan zal hij wel helemaal gereset zijn he?
  #3  
Oud 16-01-09, 13:38
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

De verkeerde code resulteert niet in het Apple logo, althans, niet zo eventjes 1-2-3. Ik heb wel eens bewust gekeken of ik mijn iPhone kon resetten door de verkeerde code en dat kost wel een paar uurtjes werk. Weet het niet meer helemaal exact, maar volgens mij mag je het 3 keer proberen, daarna moet je 5 minuten wachten tot je nog één poging mag wagen, daarna zit je een kwartier vast en tenslotte mag je nog twee keer een compleet uur wachten tot je weer een code mag proberen en DAN is het echt over en reset je iPhone helemaal naar de fabrieksinstellingen.
__________________
...
  #4  
Oud 16-01-09, 14:08
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

als je je iphone hersteld zou ik niet de laatste back-up gebruiken want die heeft het misschien ook
dus dan kan je gewoon via een back-up herstellen en dan hoef je niet moeilijk te doen
dat appeltje heeft niet met die lock te maken
wat je daarmee kan doen is hem in dfu zetten (kijk in wiki voor back-up)
  #5  
Oud 16-01-09, 14:25
Michielh Michielh is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Heel gek, ik heb hem volgens mij wel 5 keer achter elkaar fout ingetypt voordat er een appeltje kwam. En het lijkt me niet dat hij in mn broek ook al een paar keer verkeerd ingetypt is.

Het was eerst heel even een appeltje met een soort laadbalkje eronder, en daarna ging hij over op het scherm met alleen het zilvere apple logo. Die je ook krijgt als je hem reset zeg maar.
  #6  
Oud 17-01-09, 16:30
winter200 winter200 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 36
Standaard

Exchange misschien? Beleid van je bedrijf....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Screenlock Carlo_1983 iPad algemeen 6 03-01-11 16:36
code vergeten Sights iPhone algemeen 2 26-10-10 13:54
screenlock Dragracer187 Jailbreak apps en thema's 2 14-11-09 21:49
Qr-code blablaman iPhone Apps 1 21-09-09 15:55
Bestaat er een screenlock app met een foto? BoB_Ross iPhone Apps 1 24-10-08 02:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.