//

Batterij warm na opladen

Batterij warm na opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone nu een paar dagen en moet hem helaas dagelijks opladen (maakt dan er ook veel gebruik van). Maar tijdens het opladen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-09, 01:18
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard Batterij warm na opladen

Ik heb mijn Iphone nu een paar dagen en moet hem helaas dagelijks opladen (maakt dan er ook veel gebruik van).

Maar tijdens het opladen wordt mijn batterij best wel warm. Ook is het soms 30 min nadat ik de oplader eruit heb gehaald nog steeds warm. Het is niet zo dat het super heet wordt, maar je voelt dus wel dat het warmer wordt.

Is dit normaal?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-09, 01:19
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Dit is normaal. Geen reden voor paniek
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 17-01-09, 01:47
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Ok ik d8 al! Niet dat mijn batterij al na een paar dagen naar de *****n zal gaan. Masr dit kan dus ook niet na een tijdje schadelijk zijn, ben namelijk uitermate zuinig op dat ding.
  #4  
Oud 17-01-09, 01:55
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ik heb er zelf ook ervaring mee, dat de batterij erg warm kan worden.
Dit had ik bij al mijn 2G's iPhones, ook heb ik dit bij de 3G iPhones. Het is dus normaal.
Ook kan je iPhone erg warm worden als je erg veel aan hebt staan, bijv.: SSH, Wi-Fi, en tegelijkertijd surfen op het internet.
  #5  
Oud 29-06-09, 07:24
miertjuhh miertjuhh is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Ik heb er zelf ook ervaring mee, dat de batterij erg warm kan worden.
Dit had ik bij al mijn 2G's iPhones, ook heb ik dit bij de 3G iPhones. Het is dus normaal.
Ook kan je iPhone erg warm worden als je erg veel aan hebt staan, bijv.: SSH, Wi-Fi, en tegelijkertijd surfen op het internet.

ik heb ook dat mijn batterij heel erg heet wordt als ik hem oplaad en dan doe ik er niets mee.... hoe kan dit dan??
het is niet alleen dat hij een beetje warm wordt maar aardig warm(mijn hele iphone)
  #6  
Oud 29-06-09, 16:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Bij mij word deze alleen maar wat warmer alsk hem lange tijd in mijn hand houd,voor de rest heb ik dit allemaal niet voor?
  #7  
Oud 29-06-09, 18:39
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Bij mij word hij dan iets warmer, maar dat hoort zo want hij moet al die energie 'opslaan' he. Bij mij word-ie niet echt warm, of heet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miertjuhh Bekijk bericht
ik heb ook dat mijn batterij heel erg heet wordt als ik hem oplaad en dan doe ik er niets mee.... hoe kan dit dan??
het is niet alleen dat hij een beetje warm wordt maar aardig warm(mijn hele iphone)
Als hij heet word is er denk ik toch wel iets mis. Een beetje warmer is logisch, maar heet... nee.
  #8  
Oud 29-06-09, 19:52
tommot tommot is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Het ligt er vooral ook aan hoe de iphone zijn warmte af kan staan aan de omgeving (in een omgeving van 28 graden celsius is dat lastiger dan in een omgeving van 10 graden celsius).
Doordat je de iphone in je hand houdt kan hij ook warm worden. Gewoon goed je accu in de gaten houden. Mocht de gebruiksduur de komende dagen drastisch afnemen, zou ik contact opnemen met t-mobile.
  #9  
Oud 07-08-10, 22:17
knauf knauf is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar knauf
Standaard

Is het normaal bij een iPhone 4 dat als je navigon en mywi aan hebt en aan het opladen bent dat diendan heet word?.
  #10  
Oud 08-08-10, 14:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knauf Bekijk bericht
Is het normaal bij een iPhone 4 dat als je navigon en mywi aan hebt en aan het opladen bent dat diendan heet word?.
Zelfs van gewoon op te laden in stopcontact is de iphone redelijk warm toch wel bij mij maar heb er nog niet meteen probleem mee gehad en ook niet mee de vorige toestellen.

Belangrijkste is volgens mij deze gewoon niet in de zon te gaan leggen ofzo.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone word warm en batterij in een halve dag leeg... hvdl iPhone algemeen 8 21-03-10 19:10
iphone 3gs te warm geworden tijdens opladen, wat nu? julienmulder iPhone algemeen 4 01-03-10 20:35
Batterij/accu wordt warm en snel leeg. Ervaring? Guido85 Archief 2 05-10-09 12:12
Iphone wordt warm na update bij opladen. Mauske iPhone algemeen 0 08-08-08 21:31
Iphone super warm tijdens het opladen ferryl65 iPhone algemeen 3 10-05-08 13:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:47.