iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geen geluid (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/28682-geen-geluid.html)

T-Cee 17-01-09 13:34

Geen geluid
 
Ik heb sinds 1.5 jaar de Iphone uit Amerika. Hij heeft het een tijdje goed gedaan, maar als sinds een jaar heb ik geen geluid meer. Dus geen beltoon, geen filmpjes en muziek. Alleen als ik de headset heb aangesloten. Ook al geprobeerd tijdens muziek de headset uit de iPhone te verwijderen maar dat heeft niet geholpen.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? Want een iPhone zonder geluid is het toch net niet...

Gilliam 17-01-09 15:18

Als je het aan mij vraagt is de speaker stuk...

evmw 17-01-09 15:29

Waarschijnlijk speaker inderdaad gewoon stuk, of de kabel tussen logic board en speaker. Als de microfoon het ook niet doet tijdens het bellen (als je belt zonder headset) kan het aan de headset-aansluiting liggen zodat de iPhone denkt dat er een headset is aangesloten.

T-Cee 17-01-09 16:03

Dus maar naar een winkel gaan om te kijken of ze de speaker kunnen maken?

Heb wel een winkel in de buurt zitten die het kon doen. Hij kon de iPhone open maken en dan de speaker weer goed maken. Maar hij kon me geen garantie geven dat hij weer goed in elkaar paste. En het kost best wat geld voor de 1.5 uur dat hij ermee bezig zou zijn. Maar helaas geen andere mogelijkheid lees ik wel :)

Bedankt.

Gilliam 17-01-09 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door T-Cee (Bericht 245204)
Dus maar naar een winkel gaan om te kijken of ze de speaker kunnen maken?

Heb wel een winkel in de buurt zitten die het kon doen. Hij kon de iPhone open maken en dan de speaker weer goed maken. Maar hij kon me geen garantie geven dat hij weer goed in elkaar paste. En het kost best wat geld voor de 1.5 uur dat hij ermee bezig zou zijn. Maar helaas geen andere mogelijkheid lees ik wel :)

Bedankt.

Hoeveel vraagt hij ervoor? En als je je iPhone bij T-mobile hebt aan je hem gewoon terugbrengen...

wil 17-01-09 16:26

Vraag hier eens wat het kost

iPod Reparatie Nederland iPod & iPhone Reparaties Laagste prijs 24 uurs service

evmw 17-01-09 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wil (Bericht 245215)

Site zegt 49 + 22,50

maurice_meijer 19-01-09 12:07

Bellen
 
Ik had hetzelfde probleem. Nu bleek dat de Iphone tijdens het bellen dacht dat er nog een headset in zat. Ik heb vervolgens mijn headset erin gedaan en muziek afgespeeld en tijdens het afspelen mijn headset eruit getrokken. Hierna herkende hij dat mijn headset niet meer was aangesloten en nu kan ik weer bellen zonder headset!

bako 19-01-09 16:49

ja kan bij veel reparatie bedrijven een gratis diagnose doen + dat je garantie heb veel beter dan die zaak bij jouw in de buurt lijkt mij

T-Cee 19-01-09 17:00

Het punt is omdat ik hem in amerika gekocht heb, ik geen garantie of wat dan ook hier in Nederland heb. En alles qua headset eruit halen en erin doen. Dat helpt allemaal niet. het is gewoon dat ik muziek kan afspelen alleen de speaker doet het niet.

Heb al contact met iemand die het wilde doen alleen dat was best duur. Nu via dit forum heeft een bedrijf zich aangemeld die het wat goedkoper kan dus daar ben ik nu mee bezig.

bako 19-01-09 17:24

laat gewoon zo'n gratis diagnose doen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44.