iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Lengte Trilsignaal aanpassen in 2.2 en doorschakelen actief (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/28683-lengte-trilsignaal-aanpassen-2-2-doorschakelen-actief.html)

johanjd 17-01-09 13:36

Lengte Trilsignaal aanpassen in 2.2 en doorschakelen actief
 
Hallo,

Ik heb 2 vragen. Heb nu net een paar dagen de iPhone 3G en ben er zeer tevreden over. Alleen heb ik wel een paar dingen die ik graag zou willen veranderen maar niet meteen de oplossing voor vind. Ik vind de lengte van het trilsignaal bij een sms veel te kort. Op mijn oude iPhone met FW 1.1.4 had ik dit aangepast in /System/Library/Frameworks/Celestial.framework/SystemSoundVibrationPatterns.plist

Ik heb nu Fw 2.2 op mijn iPhone en kan die plist niet vinden op de oude locatie. Tevens wil ik graag die "doorschakelen actief" melding verwijderen, weet iemand de locatie van die .plist file? Want de patch van iphone-notes.de werkt bij mij niet. Ik heb op het forum gelezen dat je een bepaalde zin op (/false) kunt zetten, maar dat was voor 2.1 en die locatie die daarbij staat bevat alleen een verwijzing en niet de werkelijke .plist file.

Alvast bedankt.

iScorpio 17-01-09 14:00

Probeer deze plist file eens voor een langere trilstand. Gebruik ik zelf ook.

Staat nu in /System/Library/PrivateFrameworks/Celestial.framework/

johanjd 17-01-09 15:51

Dank je gevonden. Werkt perfect weer. Nu alleen nog die irritante "doorschakelen actief melding".

iMario 17-01-09 15:54

Gewoon in Cydia even zoeken naar asVibra, voor langere trilling.
En zoek even naar 'Forward', vervolgens ForwardMsgFix installeren.

iScorpio 17-01-09 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johanjd (Bericht 245191)
Dank je gevonden. Werkt perfect weer. Nu alleen nog die irritante "doorschakelen actief melding".

Daar zijn in Cydia oplossingen voor te vinden. Zoek in Cydia even op 'Forwarding' ;)

Mario was mij net voor, de boef ;)

johanjd 17-01-09 16:00

Dat heb ik al gedaan maar die forwardmsgfix werkt niet bij mij. Of ik doe iets fout maar heb hem een aantal keer geinstald, daarna iphone opnieuw gestart maar toch blijf ik die melding hebben. Heb die van iphone-notes.de dus die sendowski of hoe je het ook schrijft.

johanjd 18-01-09 21:58

Heb het voor mekaar gekregen. Probleem was dat die forwardmsgfix in de map unknown.bundles de carrier.plist file aan pasten. Nu stond er op mijn iPhone helemaal geen carrier.plist in de unknown.bundles. Nu heb ik de carrier.plist in de Vodafone_nl.bundle veranderd en is de melding weg. Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik een legaal unlockte iPhone heb dat die map niet bestaat of heb ik weer een vreemd ding?

bandiet2008 19-01-09 22:08

AsVibra binnen gehaald en gedaan wat moest maar de toon is nog steeds zo kort en de trillingen zijn ook nog heel kort. Ik heb er nog niet veel ervaring mee dus sorry als het een domme vraag is. Mvg.

daanie 22-05-09 21:34

Hallo, had ook last van die irritante "Doorschakelen actief" boodschap. Dank voor de tips op dit forum maar ECHT super easy is de tip die ik vond op: iPhoneLife . Even je SIM kaart eruit, in een andere telefoon stoppen, de instelling "doorschakelen" uitzetten en hoppa, klaar ben je! Echt fluitje van 1 cent. Gr

puccini 22-06-09 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanie (Bericht 288509)
Hallo, had ook last van die irritante "Doorschakelen actief" boodschap. Dank voor de tips op dit forum maar ECHT super easy is de tip die ik vond op: iPhoneLife . Even je SIM kaart eruit, in een andere telefoon stoppen, de instelling "doorschakelen" uitzetten en hoppa, klaar ben je! Echt fluitje van 1 cent. Gr

Zojuist gedaan, maar dat helpt bij mij helemaal niets, blijf gewoon de melding houden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.