//

Krijg de iphone niet meer aan de praat!

Krijg de iphone niet meer aan de praat! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, LEEST MIJN EDIT Ik had afgelopen weekeind mijn iphone laten vallen, glas en speaker kapot. Daarom heb ik hem bij ipod-service.nl laten repareren. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-09, 19:54
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard Krijg de iphone niet meer aan de praat!

Goedenavond,

LEEST MIJN EDIT

Ik had afgelopen weekeind mijn iphone laten vallen, glas en speaker kapot. Daarom heb ik hem bij ipod-service.nl laten repareren. Nu heb ik hem vandaag teruggekregen en alles zag er prima uit.

Vandaag deed alles het gewoon, maar omdat hij weer wat langzamer werd herstelde ik hem. Na het herstellen in itunes moest ik mijn iphone opnieuw activeren.

Nu kom ik bij mijn probleem: Als ik mijn iphone aan de computer aansluit loopt de iphone geheel vast. De iphone zit (volgens mij) nu in DFU mode maar itunes herkent hem niet en loopt meteen vast als ik hem aansluit.

Het enige wat ik nu nog met mijn iphone kan is opnieuw opstarten en naar een een schermpje kijken waarop het itunes symbool staat met de usb aansluiting eronder (met pijltje naar het itunes logo toe).

Nadat itunes is vastgelopen krijg ik (soms) nog een foutmelding (zie bijlage). (terwijl ik de originele t-mobile simkaart erin heb geplaatst en de simpincode eraf heb gehaalt

Bovendien heb Ik net nog de mogelijkheid gekregen om mijn iphone te herstellen, meteen gedaan. de iphone werd weer opnieuw hersteld en kwam vervolgens weer in de oude situatie terrecht. Hier schiet ik dus ook niks mee op.

is er iemand met een mogelijke oplossing? Heel veel dank voor degene die dit op weet te lossen!

Groeten OOOH


EDIT
Ik heb mijn iphone eindelijk weer aan de praat Het scynchen met itunes gaat nu ook (bijna altijd) goed. Het probleem is dus voorlopig opgelost. Echter; weet iemand waar dit aan lag of zou kunnen liggen. Ik ben erg benieuwt (is het misschien iets met de nieuwe hardware???)

Bedankt iedereen met alle hulp

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0001.PNG‎ (31,6 KB, 2x gelezen)
__________________
life is awesome

Laatst gewijzigd door OOOH; 20-01-09 om 15:48. Reden: nieuwe situatie beschrijven
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-09, 20:21
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

hij zit in recovery je moet hem in dfu proberen te zetten probeer op een andere computer want het kan aan je computer liggen
  #3  
Oud 17-01-09, 20:27
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
hij zit in recovery je moet hem in dfu proberen te zetten probeer op een andere computer want het kan aan je computer liggen

Nee het ligt niet aan de computer, ik heb het nu op twee verschillende geprobeert

EDIT
weet iemand hoe ik hem dan in dfu kan krijgen?


Laatst gewijzigd door OOOH; 17-01-09 om 20:37. Reden: vraag toevoegen
  #4  
Oud 17-01-09, 20:47
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OOOH Bekijk bericht
Nee het ligt niet aan de computer, ik heb het nu op twee verschillende geprobeert

EDIT
weet iemand hoe ik hem dan in dfu kan krijgen?

even in de wiki kijken
wat je moet doen is je iphone in je computer doen en dan 10 sec de home en sleep knop vasthouden na die 10 sec sleep loslaten en home nog 10 sec vasthouden
  #5  
Oud 17-01-09, 20:50
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bako Bekijk bericht
even in de wiki kijken
wat je moet doen is je iphone in je computer doen en dan 10 sec de home en sleep knop vasthouden na die 10 sec sleep loslaten en home nog 10 sec vasthouden
natuurlijk heb ik eerst de wiki bekeken. maar hiervoor moet je dus je iphone aan de computer aansluiten. en dit gaat niet in mijn geval. Mijn vraag was dus hoe ik hem dan wel in dfu kan krijgen (als het kan)

EDIT
OOps het lukt wel om hem in dfu te krijgen (ik dacht dat het er anders uit zou zien....) nu krijg ik dus weer de optie van itunes om mijn iphone te laten herstellen, dit heb ik echter al 2 keer gedaan zonder resultaat (kwam steeds weer in dezelfde situatie terrecht


Laatst gewijzigd door OOOH; 17-01-09 om 20:55.
  #6  
Oud 17-01-09, 20:54
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

dfu zonder computer kan niet
  #7  
Oud 17-01-09, 22:32
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik heb dit probleem eerder bij iPhone 3G ondervonden, dit was toen het gevolg van een hardwarematig defect. Namelijk de simkaart-houder die intern was verbogen waardoor de iPhone dacht dat er geen sim in zat.
  #8  
Oud 18-01-09, 14:00
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Ik heb dit probleem eerder bij iPhone 3G ondervonden, dit was toen het gevolg van een hardwarematig defect. Namelijk de simkaart-houder die intern was verbogen waardoor de iPhone dacht dat er geen sim in zat.
Bedankt voor je reactie, ik denk dat dit alleen niet bij mij het probleem is. Toen er namelijk nog een simwachtwoord opstond vroeg hij hiernaar (en kon ik hem ook gewoon invoeren). het probleem bij mij is dat als ik hem dan aan de computer aansluit dat deze dan vastloopt (itunes en mijn iphone). Als ik hem dan opnieuw oplaat starten (terwijl hij in de computer zit) krijg ik de foutmelding (die ik bij mijn eerste post heb toegevoegd).

Iemand nog een oplossing, of iemand die kan bevestigen dat het aan de simkaarthouder ligt?
  #9  
Oud 18-01-09, 14:04
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Je hebt het ook al geprobeerd met een andere simkaart? Anders moet je dat ff doen.

Of misschien Itunes helemaal verwijderen en dan opnieuw installeren?

Of misschien dat er met de reparatie iets fout is gegaan, had ook een keertje ergens gelezen dat nadat iemand het glas van de Iphone had laten repareren, dat er ergens nog lijk ofzo was blijven zitten (heel vaag weet ik). Als alles niet lukt misschien ff contact opnemen met ipod-service, dat je Iphone niet meer goed functioneerd na reparatie.
  #10  
Oud 18-01-09, 14:09
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Je hebt het ook al geprobeerd met een andere simkaart? Anders moet je dat ff doen.

Of misschien Itunes helemaal verwijderen en dan opnieuw installeren?

Of misschien dat er met de reparatie iets fout is gegaan, had ook een keertje ergens gelezen dat nadat iemand het glas van de Iphone had laten repareren, dat er ergens nog lijk ofzo was blijven zitten (heel vaag weet ik). Als alles niet lukt misschien ff contact opnemen met ipod-service, dat je Iphone niet meer goed functioneerd na reparatie.
Ik ga het zo nog even met andere simkaart proberen. Ook kijken wat quickpwn nog kan doen en dan misschien iets met yell0wsnow vanaf de computer. Als dat niet lukt ga ik even ipod-service bellen. Maar ik denk eigenlijk niet dat het hun fout was omdat hij het eerst gewoon deed en pas bij een scynchronistatie fout ging.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik krijg mijn iPhone niet meer aan de praat... MaartjeK iPhone algemeen 35 17-04-10 21:18
krijg hem niet meer aan de praat.... alfasander156 iPhone algemeen 5 06-08-09 00:54
iPhone 1e gen.: Iphone krijg ik niet meer aan de praat (lock) marcel86 Unlock 15 02-08-09 21:27
krijg mijn iphone niet meer aan de praat MisterM24 iPhone algemeen 6 15-07-08 18:02
krijg iphone 1.02 niet meer aan de praat langejan Unlock [archief] 5 01-12-07 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.