//

Slecht geluid in auto

Slecht geluid in auto discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via het ingebouwde bluetoothsysteem van mijn auto met mensen bel die ook in de auto zitten, is mijn iPhone door hen niet te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-09, 11:01
JeeWee JeeWee is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard Slecht geluid in auto

Als ik via het ingebouwde bluetoothsysteem van mijn auto met mensen bel die ook in de auto zitten, is mijn iPhone door hen niet te verstaan. Ik versta hen wel goed. Als de andere persoon gewoon mobiel belt of via een vaste lijn is het geluid voor hen ok. Daardoor kan ik nu niet met mn iPhone handsfree bellen in de auto, met mn Nokia nooit last gehad. Om gek van te worden. Iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-09, 17:45
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

misschien omdat het niet helemaal speciaal voor een iphone is gemaakt dat je de microfoon van je iphone bij je mont moet houden probeer dat eens
  #3  
Oud 20-01-09, 18:05
JeeWee JeeWee is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard

Al geprobeerd, maar dat helpt niet. Het moet een andere oorzaak hebben, omdat ik wel verstaanbaar ben als de andere persoon niet vanuit de auto belt.
  #4  
Oud 20-01-09, 18:35
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dat verschil maakt het inderdaad meer dan vreemd. Dit probleem heb je neem ik aan niet met 1 persoon/auto maar bij meerderen? Verschillen opgevallen bij inkomende oproepen op het iPhone display (wellicht dat mic wordt uitgeschakeld of dat meldingen verschijnen)?
  #5  
Oud 20-01-09, 18:39
JeeWee JeeWee is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard

Idd, bij meerdere personen. Niets opgevallen in het display, ik kan daar wel kiezen voor "My Car" / "iPhone" / "Luidspreker". Het werkt prima, zolang de andere beller niet in de auto zit of met bleutooth-oortje belt. Alleen in dat geval horen ze me heeeeeel in de verte, eigenlijk onverstaanbaar dus.
  #6  
Oud 30-12-09, 23:01
vanron vanron is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Inderdaad ook al ondervonden,als ik met met Bt oortje bel of met de carkit en aan de anders kant houden ze de telefoon vast is er geen probleem.
Als men aan de andere kant met een carkit belt kan men me niet verstaan.
3Gs met laatste software weet er iemand een oplossing???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slecht geluid met oortje tommetje138 Muziek, foto & video 2 30-03-11 09:33
Navigon op iPhone 4 slecht geluid Lian1966 iPhone Navigatie 23 08-10-10 17:45
Muziek: slecht geluid, zelfs met oordopjes Deborah Muziek, foto & video 14 05-03-09 13:37
zeer slecht geluid bij bellen binabik iPhone algemeen 20 25-02-09 17:11
Muziek: iPhone speaker&geluid, slecht of kapot? edward007 Muziek, foto & video 16 09-11-07 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:14.