iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Krassen op het scherm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/28966-krassen-op-scherm.html)

Momentum 22-01-09 13:27

Krassen op het scherm
 
Nu weet ik niet of dit het juiste deel is van het forum maar ik heb een 3g met wat krassen op het scherm.

Zwaar iritant. Nu heb ik dat spul besteld om krassen te kunnen verwijderen al dan niet te verminderen maar ik weet niet zeker of dat wel kan op het scherm van de iphone, dus mijn vraag is zijn er hier mensen die dit al eens gedaan hebben en wat is daar het resultaat van geworden.

King1987 22-01-09 14:08

Topic verplaats naar Ervaringen

nlrela 24-01-09 07:46

Heb hetzelfde probleem en heb geen idee hoe ik die krassen weer weg krijg. Ik heb de iPhone alleen in m'n broekzak gehad (zonder sleutels oid ernaast) en het uiterlijk is nu niet om aan te zien. Raar dat ik nog nergens heb gelezen, dat Apple dat probleem oplost. We mogen er toch vanuit gaan, dat we een fatsoenlijk produkt voor dat geld krijgen....

Enkel en alleen de iPhone in je broekzak hebben is al schadelijk voor het apparaat !

Het mag toch niet noodzakelijk zijn, dat je een extra behuizing nodig hebt zodat je behuizing en scherm niet beschadigt ??
Hoe geweldig ik de iPhone ook vindt, we hebben het dan wel over inferieure kwaliteit. Als ik gebeld wordt, wil ik op kunnen nemen en niet eerst het apparaat uit een verpakking moeten halen !

Heb nog niemand met een beschermfolie z'n auto zien bewerken ......

P.s. Er loopt wel een rechtzaak tegen Apple ivm iPods waar snel krassen op kwamen ... "krasbestendig" heeft Apple helaas in de tussentijd nog niet gepatenteerd.

Felry 24-01-09 09:36

Er stond op Apple dat het scherm kwikvrij is.. iemand idee wat dat betekent? :x

Goudvis12 24-01-09 09:52

Ik heb er ook een diepe kras in m'n scherm, zonder sleutel oid..

Zelfde probleem hier.

X-Tince 24-01-09 11:16

Ik d8 dat het krasvrij was? Op youtube zie zelfs filmpjes waarmee ze de scherm met een mes proberen te krassen en nog steeds geen krassen.

Hoe kan je eigenlijk spontaan krassen krijgen op je scherm? Dat kan toch niet?

Shorty007 24-01-09 18:02

ja ik snap het ook niet helemaat eigenlijk. Ik heb geen 1 krasje op me scherm...Gebruik de laatste tijd een screenprotector, voor de zekerheid.
Maar ik dacht ook echt dat het scherm krasbestendig was.

Momentum 26-01-09 11:40

Tja toch heb ik ze er opzitten. Zelfs een waar je met je nagel achter blijft hangen zo diep.

Pako 26-01-09 14:33

Ik heb hetzelfde: onverklaarbaar plotseling een kras in het scherm terwijl ik hem altijd in mijn broekzak draag…

Robert M. 26-01-09 14:48

Misschien hadig te vermelden welk type iPhone?

first gen of 3G?

Chrisl 26-01-09 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Felry (Bericht 247975)
Er stond op Apple dat het scherm kwikvrij is.. iemand idee wat dat betekent? :x

Ja, er zit geen kwik in.....:D

Shorty007 26-01-09 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 248777)
Ja, er zit geen kwik in.....:D

En wat moeten we verder met die informatie? :D
milieuvriendelijk??:P

bako 26-01-09 18:01

het scherm is volgens mij gewoon glas
of ligt het aan mij?

Shorty007 26-01-09 18:05

nja in glas zit iig geen kwik dus dat kan kloppen :p

nlrela 26-01-09 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robert M. (Bericht 248724)
Misschien hadig te vermelden welk type iPhone?

first gen of 3G?

Bij mij 3G

bako 26-01-09 19:10

3g of geen 3g het materiaal van het scherm is het zelfde dus wat maakt het type uit

febe 26-01-09 19:28

Heb ook krassen op mn scherm. Ook in broekzak zonder sleutels. Een 2g dus.

Gilliam 26-01-09 19:45

Ik heb wel enkele hele kleine krasjes, nauwelijks zichtbaar met blote oog. Dat is niks vergeleken met de achterkant... :rolleyes:

bako 26-01-09 20:45

ik heb op mijn 2g een grote kras bij me home
op me 3g niets
op de achterkant is wel een plek bij me camera vanwege de vorige eigenaar er zit ook een barst in het glaasje van me camer

mijn vorige eigenaar was er dus niet zuinig op
zelfs het simkaart mechanisme was stuk :S
hoe krijg je dat voor mekaar denk ik dan

nu maar weer on topic he moderators :p

Momentum 27-01-09 11:50

Tja maar de vraag is nog steeds of iemand al eens met dat polijst spul aan de gang is geweest op het scherm.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:51.