iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   coverflow op iphone werkt niet goed!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/28996-coverflow-op-iphone-werkt-niet-goed.html)

kelly 22-01-09 20:28

coverflow op iphone werkt niet goed!!
 
Mijn coverflow van mijn ipod op mijn iphone werkt niet goed. Sommige albums zijn helemaal zwart(ook geen muzieknoot) waardoor je ze niet ziet en waardoor het effect van de coverflow weg is. Dit gebeurde ook al voor de jailbreak. Ik heb al geprobeerd om al mijn muziek eraf te halen en er weer opnieuw op te zetten, maar dit werkt niet. Ook de iphone helemaal afsluiten helpt niet. Het begint ergens bij de letter M. Dus niet aan het begin. Kan iemand mij helpen?

Kelly

evmw 22-01-09 20:30

Gaat het in iTunes op je pc/mac wel goed?

bako 22-01-09 20:48

heb je in je itunes geen zwarte cover ingesteld
klik in itunes even op een nummer kijk links onder of er een heel zwart plaatje is

kelly 22-01-09 21:26

coverflow fout
 
Nee, in mijn itunes staan alle albumhoezen er wel gewoon. Het ziet er echt uit als een fout

kelly 22-01-09 21:26

Dus ja, op mijn pc werkt het wel gewoon

evmw 22-01-09 21:34

Lees even deze laatste post:
iPhone 3G CoverFlow Problem - Mac Forums

Alles even opnieuw syncen dus, van begin af aan. Staat al op meerdere forums dus bekend probleem, helaas.

kelly 22-01-09 21:55

Ik kon dit probleem niet vinden, maar iig bedankt. opnieuw syncen heb ik al gedaan, maar ik ga het nu wel proberen door elk album apart te selecteren.

frove 22-01-09 22:34

Je albumillustraties zijn dan te groot denk ik ;)
ik had dit probleem ook, gewoon even kleinere resoluties gebruiken :) succes!

hansVDZ 23-01-09 17:41

Ik heb hetzelfde probleem. Via iTunes heb ik de album covers toegevoegd. Als ik nu naar de ipod ga, dan zie ik dat er bijvoorbeeld een zwart vraagteken verschijnt, maar als ik doorscroll naar het volgende album, dan verschijnt deze album cover (waar juist een zwart vraagteken stond) langs de zijkant toch goed.

Dus het kan te maken hebben met de resolutie. Weet iemand misschien wat de juiste resolutie is hiervoor?

Wat mij ook is opgevallen is het volgende: ik ben een windows vista gebruiker, en als ik een mp3 nummer selecteer, verschijnt er onderaan in de windows explorer wat detail gegevens. Als ik een nr selecteer waarbij een zwart vraagteken verschijnt in mijn ipod, dan zie ik in de detail gegevens in de explorer ook geen afbeelding staan (een blauwe muzieknoot met mp3 onder). Selecteer ik echter een nr waarbij het album in mijn ipod ook goed wordt weergegeven, dan verschijnt in mijn explorer ook de album cover.

Gilliam 23-01-09 18:23

Probeer je album illustraties van iTunes te krijgen (rechtermuisknop-haal illustraties op).

Houd daarbij wel rekening dat alle namen van alle Album+Artiesten moeten kloppen...

bako 23-01-09 23:26

itunes herstellen (itunes NIET! je iphone)
dan doen wat gilliam zegt

hansVDZ 26-01-09 17:39

Muziek en video's handmatig beheren, heb ik aangevinkt. Werkt dit dan ook zoals je hierboven hebt beschreven?

Hans

bako 26-01-09 18:09

ja dat kan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:38.