//

Email adressen wel in adresboek en niet in iphone contacts

Email adressen wel in adresboek en niet in iphone contacts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreem probleem; mijn emailadressen uit mijn adresboek (mac) worden niet meegestuurd met de sync naar mijn iPhone (1.1.1, 3A109a, modem firmware 04.01.13_G)). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-07, 14:08
mephone mephone is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard Email adressen wel in adresboek en niet in iphone contacts

Ik heb een vreem probleem; mijn emailadressen uit mijn adresboek (mac) worden niet meegestuurd met de sync naar mijn iPhone (1.1.1, 3A109a, modem firmware 04.01.13_G)). Alle overige velden wel. Hoe kan ik dit oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-07, 14:11
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

koop een echte (windows) computer
ok flauw.. maar zijn er verschillende e-mailvelden? home/office etc?
ik moet zeggen dat ik weinig dingen zo frustrerend vind als syncen met itunes.. wat een baggerprogramma is dat zeg!
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #3  
Oud 28-11-07, 15:03
mephone mephone is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard Opgelost

Probleem is opgelost, heb via Isync eerst de synchronisatie uitgezet en de synchronisatie geschiedenis ge reset. Itunes en iphone met elkaar verbonden maar geen sync uitgevoerd. Bij contacts en agenda ontbraken vervolgens allerlei gegevens (verschillende groepen bijv). iPhone ontkoppelt, iTunes afgesloten, Isync opgestart en synchronisatie weer aangezet. Daarna iPhone weer gekoppeld aan iTunes, "bijwerken" aangeklikt, en voila. Op de iPhone nu ook al mijn emailadressen. Wellicht niet alle stappen noodzakelijk geweest maar op deze manier is het ieder geval weer gaan werken.
  #4  
Oud 28-11-07, 15:10
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

dat zeg ik: kl*te iTunes!
maar goeie backuptip:
in de /var/root/Library/AddressBook folder van je iPhone zitten 2 files:
AddressBookImages.sqlitedb en AddressBook.sqlitedb
dit zijn de contacten op je iphone (AddressBook.sqlitedb)en de bijbehorende foto's (AddressBookImages.sqlitedb)
Maak hiervan (als je hele adresboek op orde is) even een backup van met winSCP/Fugu/iBrickr/whatever jij gebruikt om files op en af je iPhone te halen
  #5  
Oud 11-12-07, 16:37
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Ook een soortgelijk probleem gehad; eerst een keer dat de afspraken die ik maakte op de iPhone niet naar iCal wilden, en later dat sommige adressen niet van de computer naar de telefoon wilden synchroniseren.
In beide gevallen heb ik dit op kunnen lossen, door in iSync de synchronisatiegeschiedenis opnieuw in te stellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oude email adressen iphone verwijderen landen1970 Jailbreak apps en thema's 0 28-09-10 17:46
Navigon: Navigon pakt geen buitenlandse adressen uit het adresboek?! Jassenlos iPhone Navigatie 5 18-01-10 18:14
Calender synct niet, contacts wel joosten_rp iTunes 11 02-03-09 18:39
Exchange contacts overzetten naar Adresboek Pierre iPhone algemeen 3 17-12-08 23:27
Agenda synct niet, contacts wel Bussie iTunes 3 17-04-08 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.