//

2 Iphones, 1 email account

2 Iphones, 1 email account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, M'n vriendin en ik hebben alle 2 een Iphone, nu had ik deze als eerste en deze met m'n outlook gesychroniseerd. Nu wilde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-09, 00:56
Nielson Nielson is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard 2 Iphones, 1 email account

Hallo iedereen,

M'n vriendin en ik hebben alle 2 een Iphone, nu had ik deze als eerste en deze met m'n outlook gesychroniseerd. Nu wilde ik ook de Iphone van m'n vriendin met outlook sychroniseren, zodat ze ook kon mailen, alleen dat ging niet zonder slag of stoot

Het betreft een outlook adres, 1 mail adres in deze outlook. Ik heb op beide Iphones dezelfde instellingen gezet. Toen ik dit bij de 2e Iphone deed, ging deze automatisch de gehele inbox binnenhalen, die ik op de server heb staan --> zie Topic mail bewaren na ophalen op de pc.

Vervolgens leek alles goed te gaan, paar testmailtjes versturen, die kon ik op de Iphone van m'n vriendin prima ontvangen, maar wanneer ik ze op mijn iphone wilde ophalen stond er geen verbinding met server mogelijk.

Vervolgens stuur ik vanaf de Iphone van m'n vriendin een testmail naar de betreffende account, gaat prima, maar deze ontvang ik alleen op mijn Iphone, en nu staat er bij haar weer geen verbinding met server.

Effin, het lijkt erop dat ik dus niet 1 account op 2 Iphones kan hebben, het is of of lijkt het wel.

Iemand daar ervaring mee, want ik snap er niks van....

Alvast bedankt,

gr, Niels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 iphones 1 laptop 1 itunes account chicophone iTunes 1 06-05-11 23:21
Email niet ophalen bij instellen account Wili6 iPhone algemeen 0 02-07-10 13:19
Email account problemen!!! richardiPhonepoldervaart iPhone algemeen 0 26-06-10 15:36
Email account invoeren??? richardiPhonepoldervaart iPhone algemeen 0 22-06-10 00:23
2 iPhones 1 iTunes account LuigiStyla iTunes 19 10-03-09 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.