iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Reclame voor de Chinese StarPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/29180-reclame-voor-de-chinese-starphone.html)

ViktorV 26-01-09 17:33

Reclame voor de Chinese StarPhone
 
YouTube - Fake Chinese iPhone Infomercial

Beschamend...

Vassili 26-01-09 19:49

Ben het helemaal met je eens: Beschamend...

bako 26-01-09 20:55

ik snap sommige mensen niet
met een iphone clone haal je nooit het succes van de iphone
ik denk dat het eerder past bij iphone clones en killers

Gilliam 28-01-09 00:22

*Zucht*

Ook daarom haat ik China...

InternetRebel 28-01-09 03:42

Hahaha, geweldig. En dan dat "Apple" logo ook. Wel een goedkope kloon trouwens, als je 'm op zijn kant legt blijft het Dock gewoon in portrait staan... oh wacht ff, dat heeft de echte ook zo lekker knullig. :rolleyes:

King1987 28-01-09 12:32

Topic verplaats naar iPhone Klonen en Killers

jpke 28-01-09 15:09

Idd beschamend ...

AsiaPhone 28-01-09 19:16

Ik heb zo'n Chinese iPhone clone. Een geweldig ding, ongeveer de helft van de prijs van een iPhone (zonder abonnement, kan ik tenminste zelf mijn provider kiezen), maar je kunt er veel meer mee. Met Windows Mobile 6. TomTom staat erop (dus met GPS), MMS-functie (uh, basisfunctie tegenwoordig), stereo via bluetooth, filmpjes maken, 2 camera's (voor en achter), Wi-Fi, 8 gb kaartje erin. Interface van de iPhone als ik dat zou willen, maar ik heb gekozen voor Winterface van VITO.
Ik vind het vooral beschamend, dat Apple zich door de druk van de markt er met zo'n product als de iPHone 3g van afmaakt, dat een functionaliteit van 5 jaar geleden biedt, maar er veel te veel voor vraagt. Ok, het design is en blijft mooi van Apple, maar ik wil zo'n telefoon ook gebruiken, in tegenstelling tot een hoop mensen die alleen maar design willen. Tja, het is maar waar je voor wilt betalen.

Gilliam 28-01-09 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsiaPhone (Bericht 249800)
Ik heb zo'n Chinese iPhone clone. Een geweldig ding, ongeveer de helft van de prijs van een iPhone (zonder abonnement, kan ik tenminste zelf mijn provider kiezen), maar je kunt er veel meer mee. Met Windows Mobile 6. TomTom staat erop (dus met GPS), MMS-functie (uh, basisfunctie tegenwoordig), stereo via bluetooth, filmpjes maken, 2 camera's (voor en achter), Wi-Fi, 8 gb kaartje erin. Interface van de iPhone als ik dat zou willen, maar ik heb gekozen voor Winterface van VITO.
Ik vind het vooral beschamend, dat Apple zich door de druk van de markt er met zo'n product als de iPHone 3g van afmaakt, dat een functionaliteit van 5 jaar geleden biedt, maar er veel te veel voor vraagt. Ok, het design is en blijft mooi van Apple, maar ik wil zo'n telefoon ook gebruiken, in tegenstelling tot een hoop mensen die alleen maar design willen. Tja, het is maar waar je voor wilt betalen.

Ik zou me opgelicht voelen...

iMick 29-01-09 20:22

Afgelopen winter zag ik deze reclame ook (in china) is nog vrij nieuw dus.
Ik vind het altijd wel komish hoe ze het op een te goedkope manier weten aan te bieden.
Ik zapte trouwens ook echt een paar zenders verder toen en kwam nog een fake iPhone reclame tegen, je woord er echt mee dood gegooit daar zo'n beetje.
Ook moet je eens na gaan dat dan zo'n reclamme wel een uur door kan gaan en het woord allemaal toegestaan ....:confused:

@Gilliam
maar ik zou me niet afgezet voelen als ik zoiets kocht.
1. het is veel goedkoper dan een orginele iPhone in China (hij is daar niet officieel uit dus moet geimporteert woorden = extra kosten)
2. en zo slecht zijn de bekende fake iPhone's nog niet eens.
dus prijs kwaliteits verhouding is beter dan heel veel anderre telefoons.

AsiaPhone 30-01-09 13:13

Misschien voelde hij zich door Apple opgelicht? :D

Overigens, ik heb 'm geïmporteerd, maar niets extra's hoeven te betalen (geluk gehad, dat wel ;-)).

JSM93 09-07-09 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsiaPhone (Bericht 249800)
Ik heb zo'n Chinese iPhone clone.

Een iPhone kun je ook simlockvrij kopen of jailbreaken en unlocken.
En trouwens, het gaat niet alleen om het uiterlijk he, want hoe ga jij met je chinese iPhone applicaties downloaden van de appstore of iTunes gebruiken voor al je bestanden?

Konjini 28-07-09 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JSM93 (Bericht 321146)
Een iPhone kun je ook simlockvrij kopen of jailbreaken en unlocken.
En trouwens, het gaat niet alleen om het uiterlijk he, want hoe ga jij met je chinese iPhone applicaties downloaden van de appstore of iTunes gebruiken voor al je bestanden?

Daar houdt de fun ook op, originele Iphone betaal je ook voor die 30.000 en meer apps te kunnen gebruiken.
Clone Iphones zijn vaak beperkt met software of model is met Windows mobile OS en dan komt het nog niet aan de appstore capaciteit off wel soms ?
Er schijnen ook Andriod iphone clone te zijn, hoe zijn die kwa apps ondersteuning ?

Voor mij is applicaties op zoon ding het belangrijkste.

AsiaPhone 31-08-09 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JSM93 (Bericht 321146)
Een iPhone kun je ook simlockvrij kopen of jailbreaken en unlocken.
En trouwens, het gaat niet alleen om het uiterlijk he, want hoe ga jij met je chinese iPhone applicaties downloaden van de appstore of iTunes gebruiken voor al je bestanden?

Ik download geen iPhone applicaties, maar Windows Mobile applicaties, volop te verkrijgen. Ik heb het idee dat er zelfs meer ondersteuning voor WM te vinden is op internet dan voor de iPhone, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik zoek niet naar iPhone ondersteuning. Het is in ieder geval prima compatible met Windows XP (probleemloze synchronisatie is voor mij ook erg belangrijk).
Ik ben ook blij dat ik iTunes niet HOEF te gebruiken, in tegenstelling tot de iPod en de iPhone (dat heb ik me tenminste laten vertellen).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.