//

Reparatie en vervanging?

Reparatie en vervanging? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 dagen is mijn iPhone batterij vliegensvlug leeg, ZONDER gebruik. Gaat nog maar 5 uur mee, Weet iemand hoe T-mobile hiermee omgaat? Tevens heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-09, 17:15
partyfart partyfart is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: NL
Berichten: 87
Stuur een bericht via Instant Messenger naar partyfart
Standaard Reparatie en vervanging?

Sinds 2 dagen is mijn iPhone batterij vliegensvlug leeg, ZONDER gebruik.

Gaat nog maar 5 uur mee,
Weet iemand hoe T-mobile hiermee omgaat?

Tevens heb ik nog 2 uiterlijke klachten. Het lijkt alsof de lijmlaag van mijn scherm los laat. Dit wil ik even in een winkel laten zien.

Ik wil echter NIET dat mijn iPhone opgestuurd wordt voor reparatie. Ik wil gewoon een vervanging. Ik kan mijn telefoon niet missen, is mijn enige telefoon, geen vaste aansluiting. Kan een winkel eenvoudig omruilen op basis van bovenstaande klachten?

iemand ervaring?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-09, 17:30
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Als je de iPhone al een tijdje hebt (langer dan een week is de termijn volgensmij) zijn ze je niet verplicht de iPhone in te ruilen, maar wordt het gevalletje reparatie.
  #3  
Oud 28-01-09, 20:54
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Meestal krijg je toch een leentoestel????
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #4  
Oud 28-01-09, 22:43
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Je krijgt een leentoestel, eigenlijk altijd, bij mij hebben ze er altijd netjes om gevraagd, maar onthou dat je niet zonder vervangend toestel de deur uit loopt. Reken alleen niet op een smartphone die gelijkwaardig is, daar doen ze niet aan.
Verder kun je niet rekenen op directe vervanging, dit kan alleen binnen 8 dagen na aankoop.
Overigens heb je op je batterij maar 6 maanden garantie (lees garantievoorwaarden), dus ik zou snel zijn. Opsturen ontkom je niet aan, maar meestal is 'ie binnen een week terug, tenzij ze je een reparatienota sturen die je eerst moet accorderen (mocht het niet binnen de garantie vallen). Mocht het een gevalletje garantie zijn, dan krijg je 9 van de 10 keer een nieuw toestel (tenminste, repareren kunnen ze bijna niet daar, laat staan, een accu vervangen)

Laatst gewijzigd door Ironis; 28-01-09 om 22:49.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Verplichte vervanging SIM Telenet lesfetes Overige providers België 1 24-12-10 10:15
Vervanging accu 2G Biank iPhone algemeen 2 03-12-10 13:04
Muziek: iPod app vervanging eriksmith200 Muziek, foto & video 2 12-11-10 09:55
Windows: Vervanging Winscp francebramie Desktop-applicaties 2 01-09-09 21:02
vervanging of reperatie rcsmit iPhone algemeen 2 06-01-09 03:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.