iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   BiteSMS logo veranderen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/29311-bitesms-logo-veranderen.html)

Tuner 28-01-09 21:40

BiteSMS logo veranderen
 
hallo!

de titel zegt al veel denk ik, maar ik zou graag het wat (onnozele) logo van biteSMS willen veranderen door het logo van de standaardapp van iphone, zodat men niet kan zien aan het logo dat dit een andere app is

weet iemand hoe dit kan?

hij is al gejailbreakt dus... zeg me gewoon wat moet gedaan worden want om dit zelf uit te zoeken zie ik niet zitten

alvast bedankt!!


(als dit verkeerde plek is: verplaats maar!)

iMario 28-01-09 23:10

SMS logo? Bedoel je het icoon?

Tuner 29-01-09 02:25

Ja, dat! Als iemand me hiermee zou kunnen helpen aub!!!

iMario 29-01-09 03:13

Moet je het icoon vervangen in de biteSMS.app map.
Met WinSCP kun je in je iPhone gaan... Even zoeken a.u.b.

heikamp555 29-01-09 19:29

Hej,,

Wanneer ik de biteSMS icon wil vervangen voor het orginele sms icon, verandert ie hem niet!


Terwijl ik de icon wel vervangen heb..

Wanneer ik het icon bestandje ook weer open, zie ik dat het weer het standaart icoon -tje geworden is van biteSMS..

Hoe kan dat?

Groeten,

Robert

Stiruam 29-01-09 19:51

Hmm apart probeer em er eens in te zetten dan te rebooten zonder bitesms op te starten en kijk dan eens dan moet ie op springboard staan namelijk... Als je dan bitesms opstart en dan weer reboot en hij is anders vervangt bitesms hem... Maar het lijkt me zoiezo sterk dus ik denk dat je wat fout doet...

Greetz, Stiruam

Tuner 29-01-09 20:06

ik heb biteSMS-icon.png vervangen door icon.png vanuit de MobileSMS.app map, maar nu krijg ik helemaal gn icoon te zien, enkel een wit vierkantje... strange, zou dit wel graag doen werken natuurlijk!!

jdenijs 30-01-09 09:01

- verwijder bitesms via cydia.
- controleer via wincsp of de map bitesms ook echt verwijdert is. --> zo niet verwijder deze dan handmatig.
- reboot je iphone
- instaleer bitesms via cydia.
- reboot je iphone
- Ga via wincsp opzoek naar het bestandje icon.png in de map mobilesms.app (het orginele icoontje dus)
- kopieer deze eerst even naar je buraublad !!!!
- hernoem hem naar biteSMS-icon.png
- rechtermuisknop --> kopieer
- ga naar de map van bitesms
- rechtermuisknop --> plakken
- Als het goed is moet hij nu vragen of je bestandje wil overschrijven .. klik op ja
- reboot je iphone

Als het goed is moet je nu het gewenste icontje hebben !

Rasz 04-02-09 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jdenijs (Bericht 250510)
- verwijder bitesms via cydia.
- controleer via wincsp of de map bitesms ook echt verwijdert is. --> zo niet verwijder deze dan handmatig.
- reboot je iphone
- instaleer bitesms via cydia.
- reboot je iphone
- Ga via wincsp opzoek naar het bestandje icon.png in de map mobilesms.app (het orginele icoontje dus)
- kopieer deze eerst even naar je buraublad !!!!
- hernoem hem naar biteSMS-icon.png
- rechtermuisknop --> kopieer
- ga naar de map van bitesms
- rechtermuisknop --> plakken
- Als het goed is moet hij nu vragen of je bestandje wil overschrijven .. klik op ja
- reboot je iphone

Als het goed is moet je nu het gewenste icontje hebben !

Hou er wel rekening mee, dat de naam van het icoontje dat je erin plaatst PRECIES dezelfde naam hebben als het icoontje dat er nu in staat!

Kaspers 05-02-09 20:34

Je kunt gewoon met mobilefinder dat icoon kopiëren, stappen hierboven zijn een beetje omslachtig


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:33.