iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Toestel helemaal leeg maken (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/29538-toestel-helemaal-leeg-maken.html)

keessieqv 01-02-09 19:42

Toestel helemaal leeg maken
 
wie kan mij vertellen hoe ik mijn iPhone helemaal leeg kan halen en weer op de fabrieks instellingen terug kan zetten? ik wil mijn jailbreak behouden.

Ik wil namelijk mijn toetstel verkopen!

Groet Kees

Rasz 01-02-09 19:55

Citaat:

Dit kan bij Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen.
Ik had niet gezien dat je
jailbrake wilde houden. Dit zal je hierbij wel willen doen

Ik raad je trouwens af dit te doen! Ik zag dat je in je profiel bij jailbreak nee had staan.
Bij nee was dit het beste. Bij nee werkt dit niet. Dan krijg je het welbekende appeltje met circeltje.

Nu kan je beter op het kopje Herstellen duwen in iTunes. En dan je jailbreak opnieuw uitvoeren dmv Quickpwn.

keessieqv 01-02-09 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rasz (Bericht 251595)
Dit kan bij Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen.

Dat begrijp ik. en heb ik ook gedaan...

Alleen kom ik er niet achter of ik dan mijn jailbreak kwijt ben!

Rasz 01-02-09 20:10

Dan ben je als het goed is ook je jailbraek kwijt. Als je geen cydia en/of Installer meer op je iphone hebt is het weg.

Het beste is nog om op Herstellen te klikken in itunes. Dit zorgt er gegarandeerd voor dat het weg is,
Maar zoals ik al zei, met Quickpwn is het zo weer terug;)

baro 09-02-09 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rasz (Bericht 251602)
Dan ben je als het goed is ook je jailbraek kwijt. Als je geen cydia en/of Installer meer op je iphone hebt is het weg.

Het beste is nog om op Herstellen te klikken in itunes. Dit zorgt er gegarandeerd voor dat het weg is,
Maar zoals ik al zei, met Quickpwn is het zo weer terug;)


de jailbreak is na herstellen zowiezo weg, je iphone is dan weer netzoals je em uit de doos haalde

Erhan 10-02-09 21:41

gewoon herstellen met itunes en quikpwn opnieuw opzetten
zo gebeurt.

en als je niet wil jailbreaken hoef je ook niet quikpwn te gebruiken.

succes.

mimarron 15-06-09 17:18

wellicht een rare vraag maar is dan alles echt weg ook uit je systeem zeg maar ( net als format c ongeveer en weer op nieuw instaleren )

wil een schoon systeem hebben ivm verlopen van sommige trail data en ik de progjes toch wil hebben

thijsvh 15-06-09 17:28

Niet alles is weg volgens mij, zie de post over de batterij indicator

mimarron 15-06-09 18:44

als dat t enige is..
maar net als in windows in je "ini" files enz
ivm met t opnieuw proberen van progjes met een trail periode wil ik wel weten of dan alles schoon is

dus je register zeg maar clean en schoon

glaantje 01-10-09 13:20

Een vriend van mij heeft net een iPhone gekocht via Marktplaats die volledig naar fabrieksinstellingen was hersteld. Toen hij daarop Hyves installeerde op zijn iPhone kwam hij nog gewoon in het oude account van de vrouw van wie hij de iPhone had gekocht. Slecht geprogrammeerd van Hyves of Apple, iig iets om rekening mee te houden lijkt me!

Iphone3Gs 01-10-09 14:49

Heb ik eigenlijk altijd gehad met alle app's die ik er op heb gezet incl hyves.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.