//

Iphone problemen

Iphone problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allereerst, ik ben echt gek op mijn telefoon (gekocht begin augustus), alleen helaas heeft hij sinds een week of twee echt vervelende probleempjes. Ik had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-02-09, 23:00
_charlie _charlie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard Iphone problemen

Allereerst, ik ben echt gek op mijn telefoon (gekocht begin augustus), alleen helaas heeft hij sinds een week of twee echt vervelende probleempjes. Ik had al een tijdje het idee dat er wat mis was met mijn telefoon. Als je hem heen en weer schudde hoorde je iets in de telefoon heen en weer rammelen (alsof er een klein steentje in zat). Laatst was dat gerammel over maar deed de trilfunctie het ineens spontaan niet meer. Drie dagen later spontaan weer wel. In die drie dagen vond hij het ook heel leuk om aan te geven dat de simkaart niet geïnstalleerd was. Dan moest ik meerdere keren mijn telefoon aan en uit zetten om hem weer werkend te krijgen.

Daarnaast heeft mijn telefoon de nare gewoonte om sinds een maand regelmatig vast te slaan. Ik heb geprobeerd bij te houden wanneer dit gebeurt. Het komt het meest voor als ik simpel muziek aan het luisteren ben. Dan reageert hij helemaal niet meer en mag ik hem met de home en hold knoppen ingedrukt herstarten.

Het bereik van de telefoon kan ook beter. Het vreemde is dat mijn ex altijd wel bereik had op de plekken waar mijn telefoon met regelmaat weg viel (we hebben de telefoons op dezelfde dag gekocht). Beiden hebben we een Iphone, het rare is dat hij hem heeft laten vallen en die van hem het toch beduidend beter doet dan die van mij (misschien ook maar eens proberen...).

Nou is mijn telefoon nog nooit gevallen, niet gejailbreakt en van T-mobile.
Ik ben al bij T-mobile langs geweest met de vraag wat zij er allemaal aan konden doen. Het antwoord wat ik kreeg was dat ze hem gingen opsturen naar Apple en ik hem 3 weken kwijt zou zijn. Allereerst een shitservice om eerlijk te zijn. Ten tweede kenden ze de problemen nog niet en wisten ze ook niet of mijn schatje gerepareerd zou worden of dat ik een nieuwe zou krijgen.

Nou is mijn vraag, zijn al deze problemen normaal/zelf te verhelpen?
Want ik word het zo onderhand wel zat dat mijn telefoon nog NOOIT helemaal zoals het hoort heeft gewerkt. (geef me dan gewoon een nieuwe!)


(had al een eerder topic over het herstellen en terugzetten van mijn backup. De herstel actie was om de problemen te verhelpen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-09, 23:09
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

waarschijnlijk krijg je ook een nieuwe
paar vragen:
- heb je hem in het water laten vallen
- gewoon laten vallen
- heb je al geprobeerd te herstellen in itunes?

ik zou hem toch laten opsturen als ik jouw was
het is dat of altijd een niet goed werkende iphone
  #3  
Oud 01-02-09, 23:12
_charlie _charlie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

In mijn openingspost staat al dat hij nog nooit gevallen is en dat ik hem al geprobeerd heb te herstellen (ok ok ja inderdaad er staat niet bij dat hij nooit in het water gelegen heeft maar ook dat is nog nooit gebeurt).

Ik vroeg mij af of het ergens mogelijk was dat ik niet meteen een nieuwe mee kan krijgen? Ik ben gewoon erg bang dat als ik hem nu laat opsturen dat ik dan óf een nieuwe terug krijg (wat dan 3 weken zou duren terwijl het ook meteen kon) óf mijn eigen telefoon weer terug krijg, gerepareerd en wel, maar die uiteindelijk weer raar gaat doen.

(en natuurlijk of iemand anders ook deze problemen heeft en hoe en wat er aan gedaan is)
  #4  
Oud 01-02-09, 23:41
Erhan Erhan is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 117
Standaard

Als ik jou was gewoon op laten sturen je hebt garantie, en dat is
ook daarvoor bedoelt.

ik zal echt niet zo laten en die 3 weken is zo om.

succes.
  #5  
Oud 02-02-09, 14:13
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

volgens mij krijg je als je een bepaalde verzekering heb wel gelijk een nieuwe
maar als je die niet heb niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 problemen frankfrankfrankfrank iPhone algemeen 12 19-08-14 10:39
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 16:43
Iphone problemen brammd Archief 1 13-01-09 18:39
iPhone 1.1.4 problemen BigM Unlock [archief] 18 02-04-08 22:40
iphone problemen racoon iPhone algemeen 0 21-03-08 13:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:33.