[1.1.2] Hoe verander ik mail icoon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De enige icoon die ik gewoon echt niet zo mooi vind, is die van de mail applicatie in je dock. Ik heb een veel mooiere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[1.1.2] Hoe verander ik mail icoon?
De enige icoon die ik gewoon echt niet zo mooi vind, is die van de mail applicatie in je dock.
Ik heb een veel mooiere gezien die ik nergens kan vinden. Ik heb een jpg gezipped van een printscreen die ik gemaakt hebt van een plaatje. Mijn vragen zijn: heeft iemand dat icon en zo ja kan die worden geupload? Zou tof zijn. hoe ga ik vervolgens te werk om dit icon te veranderen? Groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben ook wel benieuwd hoe je hem kan veranderen, ik heb op mijn mac een icoon van de ouderwetse postbus, zou ook wel mooi zijn op de iphone.
|
|
|||
|
|||
volgens kun je die gewoon omzetten naar .png en dan in de map /applications/mobilemail vervangen met icon.png, heb ik ook met het foto icoon gedaan, en werkte prima.
|
|
||||
|
||||
norush: ja dat is de manier en het werkt prima.
Het icoontje heb ik inmiddels gevonden + een andere mooie voor mail. Het staat goed op mijn iphone. De icoontjes heb ik een zipje bijgevoegd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe verander je de tekst..? | VIETBOY | Jailbreak apps en thema's | 6 | 22-02-11 11:33 |
Hoe verander ik me ipod naam??? | Silver-Apple | iPhone algemeen | 7 | 09-01-11 21:02 |
Hoe verander ik de zwarte achtergrond? | JERR23 | Archief | 2 | 30-06-10 21:01 |
Hoe verander ik me ipod naam??? | Silver-Apple | Archief | 1 | 05-08-09 08:25 |
png icoon hoe transparant rond icoon | gmlens | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-03-08 17:26 |
|
|