//

Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen

Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Sinds Zaterdag een Iphone 3g in het bezit. Wat een geweldig apparaat zeg!! Credits voor Apple! Dankzij dit super informatieve en leuke forum ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-02-09, 12:29
ml.vanherp ml.vanherp is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen

Hallo allen,

Sinds Zaterdag een Iphone 3g in het bezit. Wat een geweldig apparaat zeg!! Credits voor Apple!

Dankzij dit super informatieve en leuke forum al veel dingen geleerd en toegepast.
All veel Apps geinstalleerd...foto's erop, muziek enz enz
Ook mijn persoonlijke Gmail, hotmail en @Home e-mail accounts werken perfect!

Alleen rest ik nog met 1 ding...sinds 3 weken is ons bedrijf overgestapt (10.000 werknemers) van Outlook naar Google mail met behoud van onze email adressen (dus geen @gmail.com) Kosten reductie!!

Enfin, aangezien ik niet in aanmerking (ook vanuit kosten oogpunt) kom voor een blackberry wil ik graag mijn emails kunnen versturen en ontvangen met mijn prive Iphone, maar dat wordt een beetje te technisch voor mij, omdat we normailter met VPN (Juniper) moeten inloggen op mijn thuisnetwerk om mijn emails per PC te lezen. Als naar Juniper ga via Safari krijg ik Juniper (VPN) niet opgestart vanwege het feit dat Juniper alleen door Windows volgens mij, dus die vlieger ging niet op. Het liefst wil ik dit via de email functie van de phone laten gaan....maar dat is me te moeilijk zonder duidelijke instructie.

Dus mijn vraag aan jullie: Kan iemand mij stap voor stap (of link naar andere site) mij uitleggen hoe ik mijn emails van mijn werk kan ontvangen en versturen.

Mijn dank is eindeloos!!
Keep up the good work!

Thanks, J

Laatst gewijzigd door ml.vanherp; 03-02-09 om 12:32.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-09, 12:43
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Is dit het misschien?

iPhone and iPod touch: VPN instellen
  #3  
Oud 03-02-09, 12:56
ml.vanherp ml.vanherp is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam Bekijk bericht
Bedankt voor je snelle reactie...

Ik had deze al gevonden, maar ik weet niet goed hoe alles te configueren aangezien ik niets weten van al ssl, protocollen en dergelijke...

Onze lokale IT geeft geen gegevens vrij, omdat dit niet gesupport door hen...blabla. Politiek geroesemoes allemaal....loopt hier ook een IT-er die het wel heeft, maar wilt er niets over vertellen vanwege policy ...nog,aals blablabla...meten met twee maten zeg ik maar

Daarbij komt dat wij een token gebruiken om in te loggen, deze token geeft om de 30 secs een andere login id weer, dus ook weet ik niet at hiermee te doen.
  #4  
Oud 03-02-09, 13:00
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Op de site staat dat ze iPhone ondersteunen ; Juniper Networks :: Juniper Networks Enhances Market-Leading Secure Access SSL VPN Solution To Meet Evolving Requirements for High-Performance Businesses

en ; http://www.juniper.net/search/search...rf=0&rq=0&si=0

en zeker ; http://www.juniper.net/solutions/lit...efs/351205.pdf

en http://discussions.apple.com/thread....sageID=7750443
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.

Laatst gewijzigd door colliehome; 03-02-09 om 13:05.
  #5  
Oud 03-02-09, 13:11
j0ep j0ep is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 25
Standaard

Zonder de gegevens van de it afdeling wordt het lastig. Misschien kun je de instellingen uit de vpn client voor de pc overnemen ?

Verder is het niet vreemd dat it de gegevens niet deelt, straks kunnen ze 10000 iphones gaan ondersteunen. Als er een schaap over de dam is...
  #6  
Oud 03-02-09, 19:34
ml.vanherp ml.vanherp is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

opgelost!! IMAP activieren in Gmail setting. Daarna, nieuw acc -> anders host imag.gmail en smtp.gmail.com ook PW en email adres uiteraard. Gevonden via Gmail zelf, bij help...

Bedankt voor de reacties
  #7  
Oud 05-09-11, 11:02
guus65 guus65 is offline
• iOS 4.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Limmeni
Berichten: 1
Standaard

hallo ik heb een iphone 3gs en wil hierop email binnenhalen mij provider is kpn hoe moet ik mijn iphone instellen
email guusdeboer@ziggo.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verzenden en ontvangen van mail Senior iPhone algemeen 0 18-10-10 17:21
Ik kan mail ontvangen maar niet versturen! Urbancowboy iPhone algemeen 8 21-07-10 20:46
Mail van werk via Exchange CoolGadget iPhone algemeen 1 15-12-09 16:15
mail versturen/ontvangen werkt, toch foutmelding!!! shockwavestudios iPhone algemeen 0 27-02-09 20:31
E-mail van andere servers in Exchange ontvangen Guest-20201108204737 iPhone algemeen 7 25-07-08 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.