//

Ongeldige sim na herstellen??

Ongeldige sim na herstellen?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben deze morgen begonnen met de update te doen van 1.1.4 naar 2.1. Ik heb er nu zo ondertussen al een paar gedaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-02-09, 16:40
Lowflyerke Lowflyerke is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Exclamation Ongeldige sim na herstellen??

Hallo, ik ben deze morgen begonnen met de update te doen van 1.1.4 naar 2.1.

Ik heb er nu zo ondertussen al een paar gedaan en deze allemaal met succes kunnen upgraden unlocken en jailbreaken maar nu met de laatste heb ik miserie.
Ik heb de iphone in herstellingsmodus laten gaan via i tunes door op herstellen en shift te drukken , dan kies je je resore file en i tunes begint eraan... maar nu zegt i tunes plots dat m'n simkaart ongeldig is terwijl dat deze perfect werkt in mijn iphone! En het mindere van die hele zaak is t feit dat ik deze iphone zelf niet meer kan herstellen via i tunes, het scherm waar je de herstelling kon activeren is nu vervangen door een scherm die me zegt dat deze simkaart niet ondersteunt word door de iphone...

Kan iemand me zeggen hoe ik deze iphone terug in recovery kan krijgen?

Dank bij voorbaat!

Ps: harde reset helpt ook niet!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-09, 16:49
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Zit toevallig de simlock code erop? Die moet je er af halen, anders krijg je problemen. Dus even in een andere telefoon doen en lock uitzetten. Dan nog eens alles proberen.
  #3  
Oud 04-02-09, 16:54
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

Mag ik vragen waarom je naar 2.1 bent gegaan en niet naar 2.2.1?
Heb je jailbreak wel uitgevoerd?
Anders kan je m altijd nog in DFU mode zetten en m dan herstellen als het echt niet lukt.
  #4  
Oud 04-02-09, 17:45
Lowflyerke Lowflyerke is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Unhappy

Hey,

to pclahsen: ik heb bij die andere iphones ook geen problemen gehad met die simlockcode... die nam dat onmiddelijk aan. Mijn fout bij deze was dat de eerste kaart waar ik het wou mee doen (de recovery)nog niet actief was ik werk in telecom zaak dus heb simkaarten tegen de sterren op maar geen ééntje wil gaan... dus ben ik er terug aan begonnen met mijn persoonlijke kaart ma nu kan ik niet meer herstellen...ik heb dat scherm niet meer in i tunes... :-(

to Rasz: ik wil deze niet naar 2.2.1 brengen aangezien ik al gehoord heb dat er veel problemen mee zijn...apps enzo... Welke is U ervaring hiermee? 2.2.1, wordt deze ook gedaan via quickpwn? Op volledig dezelfde manier als 2.1?

Dank bij voorbaat!
  #5  
Oud 05-02-09, 09:15
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Hey Lowflyerke,

vervelend allemaal. Ik heb 2.2.1 zonder problemen geinstalleerd, alles werkt prima, ook vanuit Cydia. Dus ik zou het proberen als ik jou was. Het scherm probleem van iTunes heb ik ook wel eens gehad en dan lukte het wel op een andere PC of via andere USB. OVer de simpin: met mijn simpincode erop kon ik niet quickpwnen naar 2.2.1, kreeg ik een eeuwig rebootende iPhone. Met simpin eraf was het zo gepiept...Veel succes
  #6  
Oud 05-02-09, 18:04
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
Zit toevallig de simlock code erop? Die moet je er af halen, anders krijg je problemen. Dus even in een andere telefoon doen en lock uitzetten. Dan nog eens alles proberen.
dat is alleen bij de yellowsn0w unlock
ongeldige sim betekend dat je dus niet of niet goed (verkeerde fw) heb gejailbreaked
herstel via itunes met een originele firmware
dus gewoon op herstellen drukken

dan even jailbreaken via quickpwn
  #7  
Oud 24-02-09, 15:55
Lowflyerke Lowflyerke is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Baco, ik kan niet herstellen!! I tunes blijft op de scherm steken... Ik kan hem dus niet terug herstellen met de originele soft zoals jij zegt, door gewoon op herstellen te drukken... Damn, nu zit ik echt blok... Om suuuuuper slecht van te komen... Iemand een oplossing of gooi ik het ding gewoon de ruit uit??
  #8  
Oud 24-02-09, 16:09
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Heb je al restore via DFU mode geprobeerd dan? Als zelfs dat niet lukt is er iets goed mis.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: ongeldige sim na update I-tunes firmware jasperkarin Unlock 10 29-12-10 13:15
iPhone: Via SBSettings bt/Wi-Fi/ssh uitschakelen, na reboot ongeldige sim? buikpijn Jailbreak 1 14-09-10 19:43
ongeldige sim donovoso Archief 1 03-12-09 14:40
herstellen,sim en dfu alles in 1 ilkaaay iPhone algemeen 6 02-03-09 16:45
Batterij leeg -> ongeldige SIM?!! Mr. Macminded Unlock [archief] 29 30-01-08 21:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:27.