//

probleem met iPhone 1st gen

probleem met iPhone 1st gen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ok , ik heb dus een klein probleem ! ten eerste ga ik toch maar kort een samenvatting geven van de oorzaak ; zat , ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-09, 21:07
jordiavp's schermafbeelding
jordiavp jordiavp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: België
Berichten: 104
Exclamation probleem met iPhone 1st gen

ok , ik heb dus een klein probleem !
ten eerste ga ik toch maar kort een samenvatting geven van de oorzaak ;
zat , oudejaar (dus natuurlijk wild feesten) , water (kort samengevat) en de iPhone heeft ook teveel gedronken !
dusja , ik dacht toen dat men iPhone dood was , wanneer ik hem opzette blokkeerde hij (bij het apple logo) en starte dan weer op , dus ik gaf het op ! want ik dacht toch , de iPhone was verzopen , dus de touch screen is ook dood !
maar nu gisteren probeerde ik toch maar weer eens de FW te herstellen , had dit eerder gedaan , maar dan de gehele tijd met 2.2 , en nu bleek het , het lag aan de FW die er dan op zat , had hem gisteren gehersteld met FW 2.1 en hij werkte weer , nu heb ik hem met custum fw 2.2.1 erop gezet en werkt nog steeds , heb wel nog niet geprobeerd om een werkende sim erin te steken !
maar nu het probleem (ale , probleem , hij werkt nog dus ben al gelukkig genoeg , maar toch voor de zekerheid)
iedere keer als ik mijn iPhone af wil zetten start hij direct weer op !
vindt dit wil een beetje stom want ik wou zeker een werkende iPhone 1st gen als ik een 3G zou hebben !
weet iemand hiervoor een oplossing ?
ik weet , ik weet , er is een zoekoptie , maar niemand zal hetzelfde oorzaak gehad hebben zoals ik , beter gezegd , wie gaat het ooit hebben (ik natuurlijk , maarja )
dus nog even een korte samenvatting ; iPhone verzopen , hersteld van 2.2 naar 2.1 en werkt opeens weer , geupgrade naar 2.2.1 en nog steeds het probleem van automatish weer direct opstarten na willen afzetten !
dank u voor al de hulp en antwoorden
Mvg Jordiavp
__________________
iPhone 3G 16GB Wit , Mobistar MY30 abbo.
+ iPhone 8GB 1st gen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-09, 21:47
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Als ik het goed begrijp kun je hem niet meer uitzetten omdat hij dan meteen weer aanspringt. Klinkt als een defect aan/uit knopje.
  #3  
Oud 04-02-09, 21:55
jordiavp's schermafbeelding
jordiavp jordiavp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: België
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp kun je hem niet meer uitzetten omdat hij dan meteen weer aanspringt. Klinkt als een defect aan/uit knopje.
kan ook zijn , maar ben al zeer blij dat hij gewoon weer werkt , maar het is natuurlijk een irritant probleem , wou ik hem verkopen(wat ik toch niet doe) of hem zelf wil weer gebruiken
  #4  
Oud 04-02-09, 23:00
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Wil je voortaan wat meer enters gaan gebruiken. Je tekst is niet echt makkelijk om te lezen.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1st Gen T-Mobile Internet. StefV Odido (T-Mobile) 7 19-01-11 07:10
Grote problemen met iPhone 1st gen 2.0 CPnieuws iPhone algemeen 2 04-06-10 17:56
crashende Iphone 1st Gen RJS iPhone algemeen 4 17-08-09 19:53
iphone 1st gen 3.0 kapot??? superpat iPhone algemeen 5 24-06-09 20:05
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB Saik0 Koopinformatie Nederland 5 09-08-08 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:54.