//

iPhone 3g laten verzekeren.

iPhone 3g laten verzekeren. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een prepaid iPhone 3g 8GB. Ik heb hem orgineel met factuur gekocht voor 400 euro. Nu ga ik binnenkort op wintersport en zomervakantie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-09, 11:17
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard iPhone 3g laten verzekeren.

Ik heb een prepaid iPhone 3g 8GB. Ik heb hem orgineel met factuur gekocht voor 400 euro. Nu ga ik binnenkort op wintersport en zomervakantie etc. Nu wil ik mijn iPhone goed laten verzekeren tegen diefstal, eigen schuld schade en de schade die iemand anders doet (Laten vallen van de iPhone) Ik heb hem niet via T-Mobile of Apple maar uit een normale winkel in Hoofddorp. Ik heb factuur alles orgineel gekregen geen fake facturen. Die winkel is gewoon geregistreerd bij KVK etc. Nu wil ik weten waar ik hem het beste kan laten verzekeren en als er iets mee gebeurt waar ik dan precies de schade kan verhalen (De winkel, Apple, verzekering) Kan iemand mijn hier wat meer van op de hoogte stellen.

m.v.g. Cherrim
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-09, 12:08
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Wanneer heb je hem gekocht. Want het maakt op zich niet uit waar je hem hebt gekocht, je kan bijv bij tmob binnen 2 weken na aankoop gewoon verzekeren (bij proassist).
  #3  
Oud 05-02-09, 12:31
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Uhmm.. Wel meer als 2 weken geleden. November-December pas. Ik weet dat er zelf een paar lichte krasjes op me achterkant zit maar dat heeft geen invloet op een schade/diefstal die er kan komen als ik hem zou laten verzekeren. Ik weet niet of dat nu ook nog kan bij ProAssist en dan een foto erbij doen van de huidige situatie van hoe die nu is. Of doen ze dat niet. Moet je dan echt naar je eigen verzekerhaar dan gaan ?

m.v.g. Cherrim

[EDIT] De krasjes zijn bijna niet te zien op het zwarte gedeelte maar meer op het appel logo. Als ik hem schoonmaak met het doekje van Apple + een Antivesel doekje dan blinkt die gewoon en lijkt die gewoon nieuw. Als je dan het apple logo in het licht houd dan zie je lichte krasjes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 verzekeren Kaasschaaf Koopinformatie Nederland 5 23-06-11 17:53
Verzekeren van je iPhone HansTis Odido (T-Mobile) 46 07-06-11 23:06
Verzekeren iPhone (4) in België stinus87 Orange 33 21-03-11 21:03
Tweedehands iPhone verzekeren? Dennis_iPhone iPhone algemeen 10 05-11-10 13:46
[iPhone 3G] Verzekeren J0sT iPhone algemeen 3 18-08-09 13:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:43.