iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   tekst ontgrendelen verwijderen en plist editor voor windows (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/29848-tekst-ontgrendelen-verwijderen-plist-editor-voor-windows.html)

Gido 07-02-09 11:20

tekst ontgrendelen verwijderen en plist editor voor windows
 
1 Bijlage(n)
Gisteren heb ik via dit forum kunnen uitvissen hoe ik de tekst ontgrendelen kon aanpassen. Is het ook mogelijk om deze tekst volledig te verwijderen ? Als ik de skin "tap to unlock" installeer dan blijft namelijk de tekst "ontgrendelen" er doorheen komen wat niet de bedoeling is.

Tevens heb ik gisteren gezocht naar een .plist editor voor windows, ik heb een gratis versie gevonden zeer klein ( uitgepakt 72kb ) waar je de bestanden mee kunt editen en in de originele vorm weer kunt opslaan zie bijlage voor gebruikers die ook zoiets zochten.

X-Tince 07-02-09 13:39

Prog werkt perfect! Heb ff mijn ontgrendel tekst veranderd naar Enter Master! Thanx!

Gido 07-02-09 15:45

Programma werkt zeker perfect ;)

Ik heb nu gewoon brutaal de tekst "ontgrendelen" weg gehaald en dan staat er inderdaad niets meer. Handig voor mijn skin die daar ook geen tekst verwacht.

Dademira 12-02-09 22:40

Plist editor.... handig om je iphone te personaliseren!
 
1 Bijlage(n)
Een heel handig programaatje..dat plisteditor heb het geprobeert dacht in het begin mmmm doe ik hier wel goed aan maar toch gedaan en het resultaat mijn eigen persoonlijke iphone....

Heb de txt ontgrendelen veranderd en zie hier:Bijlage 4466

Daarnaast een goeie manier gevonden om je eigen ringers te maken of mp3 toe te voegen in je beltonenlijst om te gebruiken als wekker.

Switch sound audio converter (ff google)
je mp3 omzetten in m4a hierna op je iphone zetten (ik gebruik iphoneexplorer voor xp) in de map ringtones plaats je je m4a file in iPhone explorer kies je naam veranderen (rechter muisknop op je m4a) en verander de m4 A <- naar -> r zodat je een m4r hebt als je dit gedaan hebt reboot en daar is je ringtone.


dit was mijn tweak voor je iphone veel plezier.

en bedankt voor de duidelijke plist uitleg.

grtz iDademira

JDFS 12-03-09 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dademira (Bericht 256237)
Een heel handig programaatje..dat plisteditor heb het geprobeert dacht in het begin mmmm doe ik hier wel goed aan maar toch gedaan en het resultaat mijn eigen persoonlijke iphone....

Heb de txt ontgrendelen veranderd en zie hier:Bijlage 4466

Daarnaast een goeie manier gevonden om je eigen ringers te maken of mp3 toe te voegen in je beltonenlijst om te gebruiken als wekker.

Switch sound audio converter (ff google)
je mp3 omzetten in m4a hierna op je iphone zetten (ik gebruik iphoneexplorer voor xp) in de map ringtones plaats je je m4a file in iPhone explorer kies je naam veranderen (rechter muisknop op je m4a) en verander de m4 A <- naar -> r zodat je een m4r hebt als je dit gedaan hebt reboot en daar is je ringtone.


dit was mijn tweak voor je iphone veel plezier.

en bedankt voor de duidelijke plist uitleg.

grtz iDademira

iDademira, hoe heb jij die letter "i" in een andere kleur gekregen?

Dademira 27-03-09 23:49

Is denk ik toeval met het maken van een screeny....

Sorry voor de late reactie pc had het begeven ff sparen voor een nieuwe... lolz


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.