iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/29861-bellen-maar-niet-gebeld-worden.html)

Martijnzzz 07-02-09 18:22

Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden
 
Sinds donderdag heb ik een Iphone, er zit de laatste firmware op en heb hem unlocked met een rebelsimcard.

Het probleem is nu dat ik wel zelf kan bellen maar niet gebeld kan worden. Telkens schakelt hij over naar voicemail. Heel vreemd.

Ik heb telfort gebeld en het probleem uitgelegd. Als ik mijn simcard in een oude telefoon stop kan ik wel gebeld worden, het ziet er dus naar uit dat het probleem niet ligt bij mijn simcard maar eerder bij de Iphone.

Ik heb het geprobeerd met jailbreaken, restoren ect maar het probleem blijft aanhouden.

Mvg Martijn

evmw 07-02-09 18:37

Is de rebelsimcard die je gebruikt wel geschikt voor de firmware-versie die je op je iPhone hebt staan?

bako 07-02-09 18:49

even een tip + antwoord
unlock sim kaarten werken nog niet op 2.2.1 (zo ver ik weet)
volgende keer niet zomaar updaten want hier gaat je simlock van weg

iJob 08-02-09 14:20

Ik had het juist andersom eerst, er stond iets aan wat uit moest in de instellingen

voes 10-03-09 21:04

Ik heb dat ook met mijn rebel-simcard, met de simcard van ifoneguide kan ik wel gebeld worden, maar deze roamt weer niet in het buitenland...

jermic 16-04-09 21:54

Hoi Martijn,

zelf heb ik precies hetzelfde probleem. Hoe heb jij dit opgelost?

Gr,

Jer

z-nyx 16-04-09 22:02

Zet je 3G eens uit !

jermic 17-04-09 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx (Bericht 278522)
Zet je 3G eens uit !

Daar kwam ik idd achter..werkt een stuk makkelijker zonder! :D Kan je wel de 3G functie aanzetten en gebruiken wanneer je mobiel internet van Telfort hebt?

perozie 03-02-11 13:49

kan niet gebeld worden met iphon
 
Beste mensen,

Ik heb een heeeel raar probleem. ik werk bij Den Haag CS en heb een iphone met telfort abonnement. ik kan sinds een week niet gebeld worden in een omtrek van 200 m rond mijn werk. Ik heb mijn sim kaart in een oude Nokia gestopt en een simkaart van een andere provider in mijn iphone. het probleem blijft zowel voor de iphone (met een nieuwe simkaart) als voor oude nokia met mijn eigen simkaart. zijn er meer mensen met soortgelijke problemen? graag helppp!

ps. ik heb telfort meerdere malen gebeld. zij zeggen dat ze geen problemen zien en mij ook niet kunnen helpen.

jansen1987 08-02-11 18:30

Ik heb sinds een dag ook het probleem dat ik niet gebelt kan worden terwijl ik zelf wel kan bellen! Ik heb ook een telfort abonnement in combinatie met een 3gs
Kan iemand mij daarmee helpen?

Bagwan 08-02-11 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door perozie (Bericht 636451)
Beste mensen,

Ik heb een heeeel raar probleem. ik werk bij Den Haag CS en heb een iphone met telfort abonnement. ik kan sinds een week niet gebeld worden in een omtrek van 200 m rond mijn werk. Ik heb mijn sim kaart in een oude Nokia gestopt en een simkaart van een andere provider in mijn iphone. het probleem blijft zowel voor de iphone (met een nieuwe simkaart) als voor oude nokia met mijn eigen simkaart. zijn er meer mensen met soortgelijke problemen? graag helppp!

ps. ik heb telfort meerdere malen gebeld. zij zeggen dat ze geen problemen zien en mij ook niet kunnen helpen.

Heb je misschien je Wi-Fi aanstaan en zo ja zet deze eens uit en kijk dan of je dan wel telefoontjes en sms'n kunt ontvangen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.