//

Bovenste Helft Scherm Reageert Niet Meer...

Bovenste Helft Scherm Reageert Niet Meer... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraag..: De 1e Generatie iPhone uit het buitenland van een maat van mij doet ineens raar vanuit het niets... Niet onlangs geupdate ofzo en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-09, 22:06
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard Bovenste Helft Scherm Reageert Niet Meer...

Mijn vraag..:

De 1e Generatie iPhone uit het buitenland van een maat van mij doet ineens raar vanuit het niets... Niet onlangs geupdate ofzo en naar zijn zeggen ook niet laten vallen...

Ineens werkt de bovenste helft van het scherm niet meer op aanrakingen... Alleen het gekke is dat als je de telefoon uit wilt zetten moet je boven in het scherm de Zet Uit knop schuiven naar de zijkant en die doet het dan weer wel... Hij werkt dus sowieso niet in de beginschermen, als je eenmaal een programma opent doet hij het vaak wel weer... En als je je beginscherm aan het wiebelen hebt om te rangschikken werkt hij weer niet...

Dus zo effe snel gezien kan het niet iets hardware-matigs zijn toch..? Aangezien hij het dan weer wel en dan weer niet doet...

Zou een frisse installatie helpen..? Dat het in de software zit ofzo..?

Heeft iemand anders dit ook al eens meegemaakt..?
__________________
Proud Member Of VCorps...
Proudly Rollin' On A Firebike...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-09, 22:09
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Herstellen zou denk ik moeten helpen, houdt wel rekening dat je daarna opnieuw moet jailbreaken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS scherm reageert niet meer. LostInStereo iPhone algemeen 0 08-05-11 18:35
scherm reageert niet bakvis iPhone algemeen 8 12-10-09 18:40
Bovenkant van het scherm reageert niet meer bungieke Archief 1 17-07-08 16:12
bovenste knopje werkt niet meer ronnyconaert Unlock [archief] 1 14-06-08 17:57
Help! :( Icon-scherm reageert niet meer!! Kevinfan Unlock [archief] 18 06-12-07 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.