//

Mobiel dataverkeer

Mobiel dataverkeer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Heb me telefoon gister succesvol gejailbreaked en unlocked en heb eveneens ALLEEN installer erop gezet via quickpwn. Nu is het zo dat ik bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-02-09, 23:48
Miguelb Miguelb is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 67
Standaard Mobiel dataverkeer

Hee,
Heb me telefoon gister succesvol gejailbreaked en unlocked en heb eveneens ALLEEN installer erop gezet via quickpwn.
Nu is het zo dat ik bij APN maar wat heb gekrabbeld.
Als ik nu bijv het op het weerapp klik komt er 'dataverbinding openen niet mogelijk. U heeft geen abonnement' te staan.

Als dit in beeld is geweest en ik ga weer naar Instellingen > Algemeen > Gebruik, dan staat er bij ontvangen en verstuurd van de gegevens mobiele netwerk, iets meer kb dan voorheen. Is het zo dat ik hiervoor moet betalen, om deze 'melding' te krijgen?

MVG,
Miguel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-09, 11:19
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

hij heeft een paar bytes verzonden maar dat kost niks. Deze bytes zijn nodig om een verbinding te beginnen. Heb je wel een GPRS abonnement?
  #3  
Oud 09-02-09, 11:29
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

de iPhone is er op gemaakt om eigenlijk constant een verbinding met het internet te hebben. Hetzij via Wi-Fi hetzij GPRS/UMTS.
Zonder verbinding werken een aantal apps dus niet.

Als je via Wi-Fi verbonden bent kost data normaal gesproken niets. Via je telco verbinden kost normaliter WEL geld.
  #4  
Oud 09-02-09, 14:07
Miguelb Miguelb is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 67
Standaard

Mijn t-mobile abonnement gaat pas over 2 maanden in, tot die tijd zal ik geen gebruik moeten maken van internet behalve Wi-Fi thuis.

@iphonemark; is het zo dat het niets kost in de zin van, het is helemaal gratis of in de zin van, het kost wel wat cent.

Want anders zou ik me telefoon opnieuw moeten jailbreaken en unlocken om zo cydia erop te krijgen (heb nu alleen installer) en vervolgens bosspreffs.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
GPS van iPhone (3G) valt onder mobiel dataverkeer? markvn iPhone Navigatie 5 06-03-11 18:38
Mobiel dataverkeer pieterwillems iPhone algemeen 8 09-02-09 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.