//

iPhone onderkant scherm stuk

iPhone onderkant scherm stuk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op wintersport is de onderkant van mijn scherm stuk gegaan. Vermoedelijk door vocht toen hij in mijn skibroek zat want het is in 3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-09, 13:06
kwak kwak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard iPhone onderkant scherm stuk

Hallo,

Op wintersport is de onderkant van mijn scherm stuk gegaan. Vermoedelijk door vocht toen hij in mijn skibroek zat want het is in 3 uurtjes gebeurd toen ik hem eindelijk eens niet was vergeten. Heb hem niet laten vallen overigens.. Ik kan niet meer van toetsenblokering afhalen of de menu balk gebruiken, enz.

Ik heb aangegeven bij de reisverzekering dat hij is stuk gegaan maar de verzekering wil een bewijs zien van een winkel wat er stuk is en wat de kosten hiervoor zijn. Ik ben al langs de Belcompany en Apple store geweest maar deze geven geen verklaring hiervoor af. Bij welke winkel kan ik wel aankloppen voor een verklaring? Ik heb een iPhone vanuit Engeland, eerste generatie.

Zijn er mensen met dezelfde ervaring of een idee hebben dit te kunnen oplossen.

Laatst gewijzigd door kwak; 11-02-09 om 13:09.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-09, 13:30
Keptflyer Keptflyer is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 19
Standaard

Misschien kan je hem beter uitzetten en goed laten drogen, misschien heb je geluk dat je iPhone het dan weer doet. Heb je hem van een particulier gekocht? Waar is het bonnetje? Ik geef je weinig kans op een vergoeding van je verzekering.
  #3  
Oud 11-02-09, 14:33
kwak kwak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb het bonnetje nog van de AT&T winkel in Engeland waar ik hem heb gekocht.
Ik heb hem al 2x op de verwarming gelegd om te laten drogen maar werkt niet echt. Heel af en toe pakt hij de schermbeveiliging voor een klein stukje en houdt er dan weer mee op.
  #4  
Oud 11-02-09, 15:20
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

warmte bronnen zijn juist NIET goed voor je iphone
iets wat je niet moet doen
kijk even bij het topic mijn iphone is in het water gevallen (bijna wat jij heb (vocht))
  #5  
Oud 11-02-09, 16:38
kwak kwak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb hem ondertussen alweer een week na de wintersport nog steeds in gebruik en opgeladen als het nodig was. Hij heeft max 15 minuten op een radiator gelegen omdat ik hem dan weer ff gebruikte..
Sinds gister reageerd de ontgrendeling af en toe als ik hem een tijdje heb laten liggen voor een klein stukje.. Ik snap er steeds minder van!

Na een week hem overal mee naar toe te nemen en af en toe nog te gebruiken moet het vocht zover wel eruit zijn! Kan het zo zijn dat het onderste stukje touch sluiting heeft ofzo?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
schroefje kwijt van onderkant iphone 4 markcas iPhone algemeen 0 25-03-11 00:40
Iphone scherm(display) en glas stuk ProMark1 iPhone algemeen 7 01-10-10 14:58
LCD scherm stuk door waterschade, hoe contacten openen? pronk iPhone algemeen 0 27-07-10 19:43
Speakers aan de onderkant? SkateSean Archief 3 12-08-09 15:58
Schroeven op de onderkant van de iphone Ezekiel iPhone algemeen 17 18-07-08 12:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.