iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geen Push mail in de nacht ontvangen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/30073-geen-push-mail-de-nacht-ontvangen.html)

Yvarladze 11-02-09 13:00

Geen Push mail in de nacht ontvangen
 
Hallo,

Is er iemand die weet of je op de iphone ergens kan instellen dat hij tussen 23:00 en 07:00 geen push mail mag ontvangen. Ik krijg nu soms 's nacht mail van mobileme maar weet niet hoe ik dat uit kan zetten. Zijn er meerdere met dit probleem of weet iemand een oplossing?
Ik hoor het graag alvast bedankt

Groeten Yvar

j0ep 11-02-09 17:38

Dat kan voor Exchange pushmail met Notifier, te verkrijgen via Cydia, maybe kun je hier wat mee.

Yvarladze 11-02-09 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door j0ep (Bericht 255752)
Dat kan voor Exchange pushmail met Notifier, te verkrijgen via Cydia, maybe kun je hier wat mee.

Helaas werkt het niet. Of ik doe iets fout. Ik heb bij mail de volgende opties:

Status icon on/off staat op ON
Repeat Mode on/off On /OFF maakt geen verschil
Working time 19:00 tot 23:00 of van 17:00 tot 19:00 (getest om 18:30)
Reminder time disabled

Maakt niet uit hoe alles staat ik blijf gewoon het geluid van de nieuwe mail zien. ik wil graag dat het geluid stil is tussen 23:00 en 07:00

colliehome 11-02-09 18:36

zet je geluid dan af 's nachts....

Yvarladze 11-02-09 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 255771)
zet je geluid dan af 's nachts....

Ja kan ook maar dan gaat mijn telefoon ook niet over en moet 's nachts wel bereikbaar zijn.

colliehome 11-02-09 18:45

je kan in je settings bij geluid , je geluid van een nieuwe mail afzetten.
Het vereist een handeling maar ja...

j0ep 11-02-09 18:57

Heb het hier even getest, werkt prima. Working hours 7:00-18:00 en krijg nu geen pushes meer. Zit je wel in de mail prefs instellingen te maken ?

Yvarladze 12-02-09 18:58

Helaas is er nog geen oplossing voor mijn probleem. zijn er nog mensen met ideeen of ben ik de enige die hier last van heeft?

Yvarladze 15-02-09 16:45

Zijn er nou echt geen mensen die mij kunnen helpen...Kan me haast niet voorstellen moet denk ik gewoon iets kleins zijn.

X-Tince 15-02-09 18:27

Je kan toch PUSH gewoon uitzetten in instellingen. Of denk ik nu te simpel? Gebruik zelf hotmail wat geen PUSH ondersteund en zet het snachts fetch op handmatig, en s'morgens zet ik het weer terug.

Yvarladze 15-02-09 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince (Bericht 257109)
Je kan toch PUSH gewoon uitzetten in instellingen. Of denk ik nu te simpel? Gebruik zelf hotmail wat geen PUSH ondersteund en zet het snachts fetch op handmatig, en s'morgens zet ik het weer terug.

Ik snap wat je bedoeld. Maar ik ben nu Mobile Me aan het testen en de push mail bevalt me erg goed. Maar het mooiste zou zijn als ik gewoon tussen 07:00 en 23:00 mijn mail binnen krijg met daaraan het gekoppelde geluidje. En als het na 23:00 is zou de mail wel binnen moeten komen maar zou het geluid stil moeten zijn. Het zou fijn zijn als dit automatisch zou kunnen en niet dat ik dat elke avond en ochtend weer moet instellen. lijkt mij dat de iphone dat toch automatisch moet kunnen. Stil is geen optie omdat ik dan niet meer telefonisch bereikbaar ben voor spoedgevallen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:34.