email sneller ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, weet iemand een manier om dadelijk als je een mail krijgt, deze ook ontvangen wordt? dus niet om het kwartier... Dus net als een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email sneller ontvangen
Hallo,
weet iemand een manier om dadelijk als je een mail krijgt, deze ook ontvangen wordt? dus niet om het kwartier... Dus net als een sms eigenlijk. Of is er een mogelijkheid om sneller dan om het kwartier de mailbox te refreshen bv. om de 5 min? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zou waarschijnlijk wel kunnen, maar dan moet je iig een jailbreak hebben. Dan kun je plist/string bestanden aanpassen met je eigen waardes.
Wil je tevens je profiel even aanpassen dat je een iPhone hebt
|
|||
|
|||
Ok, bedankt voor de info, nu nog zoeken hoe ik die jailbreak installeer (dit lijkt me nogal ingewikkeld) maar het zal wel lukken dan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email ontvangen lukt niet. | dkcars | iPhone algemeen | 0 | 01-12-10 19:28 |
Kan geen email ontvangen | Rubske | Overige providers Nederland | 8 | 14-10-10 13:04 |
s'nachts geen email ontvangen | Stendec | iPhone algemeen | 7 | 17-11-09 21:16 |
sms ontvangen bij email | tankist | iPhone algemeen | 1 | 12-03-09 16:36 |
Gedeeltelijk email ontvangen | martijn73 | iPhone algemeen | 1 | 05-09-08 17:55 |
|
|