//

emailfunctie iphone vind ik maar matig...

emailfunctie iphone vind ik maar matig... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor het emailen moet de iphone toch nog onder doen voor windows mobile... Zo vind ik het enorm irritant dat ie bij het downloaden van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-07, 17:11
blaugrana blaugrana is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Kalmthout
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar blaugrana
Standaard emailfunctie iphone vind ik maar matig...

Voor het emailen moet de iphone toch nog onder doen voor windows mobile...

Zo vind ik het enorm irritant dat ie bij het downloaden van emails ook alle voorgaande reply's in een email mee download, wat ervoor zorgt dat er veel meer data wordt gedownload en het vrij lang duurt...Weet iemand daar een oplossing voor?

Is het trouwens even duur als ik met de iphone om de 15 minuten emails op haal dan als op een windows mobile toestel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-08, 20:35
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

pardon? ligt het downloaden van voorgaande mails niet gewoon vast in de mail zelf? k bedoel, als ik een e-mail conversatie heb, dan zitten daar uiteraard verschillende replies tussen. Niet meer dan gewoon lijkt me?

kosten: ligt eraan wat voor data abonnement je hebt op je iphone
__________________
...
  #3  
Oud 14-01-08, 20:47
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Ik vind die mail funktie geweldig. Lees gewoon mijn Hotmail zonder problemen. Als ik een mail gelezen heb en deze verwijder dan is die ook weg. Hij word een volgende keer niet meer opnieuw binnengehaald. Werkt in ieder geval beter dan telkens via safari naar hotmail surfen en daar je mails bekijken.
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #4  
Oud 15-01-08, 12:41
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Heb zelf een blackberry, N95, Pocket pc's. Vind echt het iphone mail pakket geweldig!
Werkt lekker vlot. Super. Voor mij is het geen weg meer terug. Ben echt blackberry fan, maar de iphone is prettiger.

[Hoop modus aan]
Word tijd voor een Blackberry client op de Iphone
[/Hoop modus uit]
  #5  
Oud 15-01-08, 13:12
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie Bekijk bericht
[Hoop modus aan]
Word tijd voor een Blackberry client op de Iphone
[/Hoop modus uit]
Helemaal mee eens! Ik kan inderdaad ook niet wachten tot die er is...
  #6  
Oud 19-01-08, 19:07
daniel1234 daniel1234 is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard Hotmail

Hallo,

Hoe kan ik mijn hotmail account werkend krijgen op de IPHONE.


Gr, Daan
  #7  
Oud 19-01-08, 19:15
Marquez Marquez is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Stuttgart
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daniel1234 Bekijk bericht
Hallo,

Hoe kan ik mijn hotmail account werkend krijgen op de IPHONE.


Gr, Daan
Check deze link even, ik heb maandag pas m'n iphone, maar ik heb alles alvast ingesteld en het werkt als een tierelier!

https://forum.iculture.nl/f18/i...s-truukje.html

Vervolgens moet je in je gmail instellingen bij accounts een e-mail adres toevoegen (je hotmail adres) en die als standaard instellen. Als je mailt vanaf je gmail, krijgen de mensen die je mailt, het mailtje vanaf je hotmailadres.

Nu heb je eigenlijk de volledige hotmail functionaliteit maar dan met gmail als hulpmiddel.

Hier nog een link met wat uitgebreidere uitleg

macosxhints.com - Set up Hotmail on the iPhone via Gmail
Het enige dat mist bij deze link is de de uitleg over je mobiele telefoon instellen, wat nodig is om je mail te kunnen forwarden naar een gmail account. Vandaar eerst de vorige link gebruiken.

Laatst gewijzigd door Marquez; 19-01-08 om 19:18.
  #8  
Oud 19-01-08, 19:53
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Het enige dat ik niet zo goed vind aan de mail applicatie is dat die niet alleen de headers download maar de volledige berichten. Of ben ik mis en heb ik iets over het hoofd gezien ?
  #9  
Oud 19-01-08, 22:07
daniel1234 daniel1234 is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

dank voor je snelle reactie,maar beide truckjes werken bij mij niet.

Het trucje gepost op dit forum werkt niet omdat ik vodafone niet als operator kan instellen en het andere trucje lukt ook niet omdat hotmail mijn gmail account weigert als forwardadres.

Weet iemand een oplossing?



Het kan overigens ook aan mij liggen aangezien ik niet erg handig ben met comp etcc.

Gr, Daniel
  #10  
Oud 20-01-08, 20:44
Marquez Marquez is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Stuttgart
Berichten: 58
Standaard

Hmmm als je niet dat hotmail mobiel gebeuren kunt instellen doordat ie Vodafone niet pakt, dan houdt dat verhaaltje een beetje op ja

Wat je ook nog kan doen is izymail gebruiken, even googlen. Dan lees je eigenlijk je hotmail via pop3 maar dan via izy, dus er staat ook altijd allemaal izy-gezeur in je mails, wat ik zelf nogal lelijk en irritant vind. Maar het is misschien je enige optie.
  #11  
Oud 21-01-08, 09:45
Ruard's schermafbeelding
Ruard Ruard is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Ruard
Standaard

mag weg het is niet meer van toepassing

Laatst gewijzigd door Ruard; 21-01-08 om 09:47. Reden: te snel gepost
  #12  
Oud 10-02-08, 14:46
gecroes gecroes is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Het enige dat ik niet zo goed vind aan de mail applicatie is dat die niet alleen de headers download maar de volledige berichten. Of ben ik mis en heb ik iets over het hoofd gezien ?
Hoi, weet iemand toevallig hoe je mail kunt instellen op de iPhone dat ie alleen de headers download?
  #13  
Oud 10-02-08, 16:30
Ruard's schermafbeelding
Ruard Ruard is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Ruard
Standaard

Weet iemand mischien hoe het komt dat ik niet meer kan mailen met mijn iphone. als ik op het icoontje klik dan loopt mijn iphone vast.

ik zou graag willen weten hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen mis het mailen namelijk heel erg op mijn iPhone. kan niet zonder. (baas begint al te klagen dat ik niet snel genoeg meer antwoord) en terug gaan naar een Blackberry vind ik geen oplossing.

graag hoor ik wat ik er aan kan doen.

Groetjes
  #14  
Oud 10-02-08, 16:40
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Leg eens uit dan wat er precies gebeurt, crashed hij helemaal? of als je 5 minuten wacht dat het wel weer werkt?
Welke versie gebruik je, deed hij het eerst wel?
  #15  
Oud 10-02-08, 17:01
Ruard's schermafbeelding
Ruard Ruard is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Ruard
Standaard

Beste AMP.

Wat er precies gebeurt ik kan niks meer op het scherm aantikken (of hoe je het ook juist moet uitleggen, zo af en toe werkt het als ik de home button indruk en komt hij weer terug in begin menu (springboard). maar hij blijft dus hangen. Op het moment dat hij hangt zie ik alleen links boven mailboxes, rechts boven edit. en links onder refresh en rechts onder new e-mail maar daar tussen in het midden zeg maar. Waar normaal staat inbox trash etc staat nu niks.

En nee na 5 minuten schiet hij niet terug. moet dus uitzetten met sleep/wake en home knop
ik gebruik versie 1.0.2 (1c28) durf niet te updaten heb er niet zo veel verstand van. Zou het optelossen zijn met een update?? weet namelijk niet hoe hij nu is unlocked. werkend gekocht?

Ja in het begin deed hij het keurig.

sorry mischien een beetje veel antwoorden en vragen maar kan denk ik maar beter te veel informatie geven dan dat je het 2 keer moet vragen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 15:25
iPhone 3G: kan je zien of je iphone officieel of software matig is geunlocked? apc Unlock 13 22-09-09 19:40
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet tommehh Wi-Fi 15 28-06-09 18:37
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets rob_s Unlock [archief] 1 04-01-08 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:08.