//

overzetten telefoonnummers

overzetten telefoonnummers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn oude gsm is een Samsung SGH-E250V en ik heb mijn simkaart in mijn iphone gestoken en de nummers geimporteerd, maar mijn iphone heeft in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-09, 19:46
wezus wezus is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard overzetten telefoonnummers

mijn oude gsm is een Samsung SGH-E250V en ik heb mijn simkaart in mijn iphone gestoken en de nummers geimporteerd, maar mijn iphone heeft in totaal ongeveer 25 van de 200 nummers overgenomen? Hoe komt dit en is er een manier om ze allemaal over te nemen?

mvg

Rienk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-09, 19:55
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wezus Bekijk bericht
mijn oude gsm is een Samsung SGH-E250V en ik heb mijn simkaart in mijn iphone gestoken en de nummers geimporteerd, maar mijn iphone heeft in totaal ongeveer 25 van de 200 nummers overgenomen? Hoe komt dit en is er een manier om ze allemaal over te nemen?

mvg

Rienk
Welkom op het forum

je zit een beetje in het verkeerde topic, maar wat je kan doen is je samsung aansluiten op je mac en dan je adressen synchroniseren naar je mac, dan je iphone aansluiten en in itunes al je contacten kopieren!

Stonden er wel 200 contacten op je simkaart? staan er niet nog een aantal in het telefoon geheugen van je samsung? zo ja dan moet je die even kopieren naar je sim geheugen en dan nogmaals contacten importeren in je iphone!

succes
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #3  
Oud 16-02-09, 20:12
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Discussie verplaatst.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefoonnummers verwijderen angel1972 iPhone algemeen 3 10-01-11 17:33
Windows: overzetten adressen/telefoonnummers luukdoedens iTunes 2 04-11-09 23:00
Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro Minthe iPhone algemeen 1 19-10-09 14:41
Overzetten telefoonnummers van iPhone 1gen naar iPhone 3G jordiavp iPhone algemeen 8 02-01-09 03:48
telefoonnummers deleten birdy iPhone algemeen 6 12-02-08 14:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.