//

Exchange zonder externe server

Exchange zonder externe server discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer exchange op mijn iPhone in te stellen, maar het wil niet echt lukken. Ik heb ook al gegoogled etc, maar daar wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-02-09, 15:53
Ozjifu Ozjifu is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 51
Standaard Exchange zonder externe server

Hallo,

Ik probeer exchange op mijn iPhone in te stellen, maar het wil niet echt lukken. Ik heb ook al gegoogled etc, maar daar wordt ik niet echt wijzer van.

Bij ons op 't werk hebben we een "interne" exchange server draaien, wel kunnen we via de webmail emails bekijken etc, maar meer niet.

Nu zit ik met de vraag hoe ik dit dan moet instellen op mijn iPhone. Ik heb niet echt verstand van exchange servers.

Ik heb het al geprobeerd met de webmail enzo, maar dan geeft ie aan dat ie SSL niet kan accepteren (SSL wordt wel gewoon gebruikt).

Is het mogelijk om de interne server te gebruiken dmv VPN ofzo, zodat ik in het netwerk kom te zitten van mijn werk en dus gewoon mail kan bekijken en ontvangen als ik niet op kantoor ben? Met Wi-Fi lukt het natuurlijk wel, omdat je dan sowieso in hetzelfde netwerk zit.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Alvast bedankt,
Miquexia.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verbinding maken externe server pieterjanvh iPad algemeen 1 12-09-10 22:48
Exchange server SintLucas rubbyphone iPhone algemeen 0 05-07-10 03:17
Exchange email op iphone zonder exchange server iNiels iPhone algemeen 0 12-02-09 11:26
Microsoft Exchange server?? Goudvis12 iPhone algemeen 2 30-08-08 19:09
Exchange Server en GPRS r.dirksen iPhone algemeen 3 26-04-08 01:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.