//

Foutmelding: IPhone gebruikt te veel stroom?!

Foutmelding: IPhone gebruikt te veel stroom?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Mijn Iphone laadt alleen nog maar op via een adapter (zo'n ding voor in de auto). Als ik 'm op 220 zet, laadt ie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-09, 20:17
yourphone yourphone is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard Foutmelding: IPhone gebruikt te veel stroom?!

Hi,

Mijn Iphone laadt alleen nog maar op via een adapter (zo'n ding voor in de auto). Als ik 'm op 220 zet, laadt ie niet op. Als ik 'm aan mn mac hang, krijg ik de foutmelding: 'zojuist aangesloten apparaat gebruikt te veel stroom. De gebruikte usb-poort wordt uitgeschakeld.'
Superirritant omdat ik mn iPhone nu niet meer kan syncen met iTunes.
Ik wil m in de recovery mode zetten maar dat lukt ook niet, omdat de mac 'm niet pakt --- het ding/de batterij? te veel energie verbruikt op eens.
Heb alle fora afgezocht naar een gelijk probleem, niks gevonden.
Om te beginnen: is er een mogelijkheid om de iPhone in de recovery mode te zetten zonder 'm aan een computer/iTunes te moeten hangen?

Thanks!
YP
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-09, 21:01
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Hang je je iPhone rechtstreeks aan je Mac of zit er een usb-hub tussen?
  #3  
Oud 22-02-09, 21:59
yourphone yourphone is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Hi, ik kan 'm direct aan de mac hangen of via de dock van de iPhone, het maakt niets uit. Een usb-dock (je bedoelt zo'n ding waar je meerdere apparaten aan kan hangen?) heb ik niet...
  #4  
Oud 22-02-09, 22:27
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Het kan zijn dat door een defect aan je iPhone (of soms ook vuile connector) de iPhone door bijv een kortsluiting inderdaad erg veel stroom verbruikt. Dit hoeft niet zo te zijn, maar pas dus wel op wat je met je iPhone doet voordat er echt iets kapot is.
  #5  
Oud 09-04-09, 17:54
Popmaah Popmaah is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yourphone Bekijk bericht
Hi,

Mijn Iphone laadt alleen nog maar op via een adapter (zo'n ding voor in de auto). Als ik 'm op 220 zet, laadt ie niet op. Als ik 'm aan mn mac hang, krijg ik de foutmelding: 'zojuist aangesloten apparaat gebruikt te veel stroom. De gebruikte usb-poort wordt uitgeschakeld.'
Superirritant omdat ik mn iPhone nu niet meer kan syncen met iTunes.
Ik wil m in de recovery mode zetten maar dat lukt ook niet, omdat de mac 'm niet pakt --- het ding/de batterij? te veel energie verbruikt op eens.
Heb alle fora afgezocht naar een gelijk probleem, niks gevonden.
Om te beginnen: is er een mogelijkheid om de iPhone in de recovery mode te zetten zonder 'm aan een computer/iTunes te moeten hangen?

Thanks!
YP
is het je al gelukt dit probleem te verhelpen? want ik heb namelijk hetzelfde probleem :S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gebruikt de iPhone oplader stroom als je iPhone er niet aan hangt? Guest-20201028093429 iPhone accessoires en onderdelen 2 23-04-10 19:47
Heel veel apps, veel starten niet meer op trevisnl Archief 4 22-05-09 21:39
SB-apparaat verbruikt momenteel te veel stroom nol iPhone algemeen 0 09-05-09 11:38
Gebruikt GPRS aan meer stroom? Destiny iPhone algemeen 3 06-07-08 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.