//

Iphone 3G niet in DFU te krijgen

Iphone 3G niet in DFU te krijgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ten eerste wil ik zeggen dat ik nieuw op dit forum ben dus als ik wat fout doe laat het mij weten. Ten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-09, 02:41
ceng0 ceng0 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard Iphone 3G niet in DFU te krijgen

Hallo allemaal,


Ten eerste wil ik zeggen dat ik nieuw op dit forum ben dus als ik wat fout doe laat het mij weten.
Ten tweede ik heb een probleem ik namelijk sinds 2 dagen een iphone gekocht 3g 16 gb versie 2.2.1 ik ben een windows vista gebruiker.
Nou ik dacht ff lekker aansluiten en sync maar en dat is niet gelukt ff op een rijtje
1 iphone aangesloten vista herkent hem wel geen probleem dus.
2 itunes gedownload versie 8 iphone aangesloten ziet itunes ineens mijn iphone niet nou ik zoeken op verschildende forums ik kwam een onderwerp tegen met het dfu mode nou uitproberen dan maar iccontje van usb en itunes verschijnt op mijn tel maar itunes ziet iphone nog steeds niet toen heb ik maar bijna alle versies van itunes geinstaleerd van versie 6 tot 8 maar niks niks doet het gewoon
bij de dfu mode ziet vista hem wel probeert te instaleren maar vista vraagt ineens om een cd met de bestanden van dfu mode erop hoe kan dat ik heb geen cd erbij gekregen dus ja ik ben radeloos ben de eerste dag tot een uur of 3 in de nacht bezig geweest maar ben tot op heden nog steeds radeloos aub help mij ik wil muziek en filmpjes op mijn iphone

ps ik kan mijn internet pas over 3 maanden gebruiken aangezien mijn oude abonoment pas dan afloopt om extra kosten te besparen.

sorry dat mijn tekst zo slordig is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-09, 09:55
Groovejunk Groovejunk is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Hoi,

DFU mode is een herstelmodus van de iPhone. Weet je zeker dat je dat bedoeld? Ik heb namelijk sterk het idee dat je het één en ander door elkaar haalt.

Om kort te gaan : Je ziet je iPhone niet in iTunes?
  #3  
Oud 24-02-09, 09:57
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Als je het itunes icoontje ziet + stekker dan zit je in Recovery Mode. DFU mode is iets anders. Kijk eens in de iPhoneclub wiki bij DFU mode.

Als het dan nog steeds niet lukt, probeer het dan op een andere pc/mac.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 24-02-09, 14:31
ceng0 ceng0 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Hoi,

Ja om kort door de bocht te gaan ziet mijn itunes mijn iphone niet dat klopt ik heb het ook op een xp werkstation geprobeerd en daar ziet itunes mijn iphone wel, maar op mijn eigen laptop die vista draait zie ik mijn iphone in itunes niet.
  #5  
Oud 24-02-09, 14:39
Groovejunk Groovejunk is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Vista heeft wat smerige extra's om je PC te beveiligen. Zet je firewall eens uit en zet ook je UAC eens uit (moet je ff googlen)
  #6  
Oud 24-02-09, 15:09
jpke's schermafbeelding
jpke jpke is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 175
Standaard

Ik heb nog geen problemen gehad bij men windows vista pc en men iPhone.
__________________
Mooie zwarte iPhone 3G 16Gb
FW: 3.0 Legaal gekocht in Fnac (België)
  #7  
Oud 24-02-09, 15:12
Groovejunk Groovejunk is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Maar iedere config is anders. Misschien gebruikt hij wel de 64bits Vista? (ik noem maar wat)
  #8  
Oud 24-02-09, 17:08
ceng0 ceng0 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

kan het misschien aan mijn itunes versie zitten ik gebruik 8.0.2
  #9  
Oud 24-02-09, 17:22
ceng0 ceng0 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

probleem opgelost itunes 7.7 geinstaleerd UAC uitgezet en boem hij doet het ik wil bij deze iedereen bedanken voor alle hulp
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) keesdr iPhone algemeen 3 01-02-11 22:19
iPhone 3G: Blijf error 1600 krijgen ondanks goede DFU Justevo Unlock 0 29-11-10 01:23
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
Niet in DFU te krijgen Simple iPhone algemeen 4 08-07-09 13:53
Perongelijk geupdate 2G, nu niet in DFU te krijgen macthijn Archief 3 13-04-09 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.