iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone's first scratch/crash (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/3076-iphone-s-first-scratch-crash.html)

vayreda 01-12-07 19:04

iPhone's first scratch/crash
 
Bang dat je Iphone beschadigd, krast of nog erger VALT!
Kijk dan naar dit filmpje: YouTube - iPhone's first scratch/crash test ever! -iPhone Stress Test

Twee dagen geleden liet ik mijn Iphone ook vallen op een tegelvloer! :eek: Ik durfde gewoon het apparaat niet op te rapen En..................? Helemaal niets hand de hand.:) Dus ik geloof de film wel.

pclahsen 02-12-07 01:19

scratch
 
Heb 2 wk geleden in een Apple Store in Boston, USA een winkelmedewerker (!) een iPhone zien bewerken met een
aardappelschilmesje:eek: Echt niet normaal, maar er was niets te zien op het
scherm, heb daarna zelf het mes mogen aanraken en het was scherp! Laten vallen moet je echter niet doen zeiden ze daar...

DonYannickova 04-12-07 02:00

EN TOCH vind ik mijn schermprotector een goede aankoop:
reden-> GEEEEEEEEEN V.V.V.'s (VETTIGE VINGER VLEKKEN!!!)

pclahsen 04-12-07 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonYannickova (Bericht 23129)
EN TOCH vind ik mijn schermprotector een goede aankoop:
reden-> GEEEEEEEEEN V.V.V.'s (VETTIGE VINGER VLEKKEN!!!)

Helemaal gelijk Don, ik heb daar ook een schermprotector met anti-glare gekocht, geen lichtreflectie en een veilig gevoel, en geen vvv :) Niemand ziet dat het er op zit

smarties 04-12-07 11:03

ikzelf heb een schermprotector aangeschaft omdat.....ik gewoon een aantal krasjes op me scherm had zitten.

heb et filpmje tijd je geleden ook gezien en d8 dat et niet mogelijk was maar ja ik ben het bewijs , met de protector zie je de krasjes niet en hij is inderdaad onzichtbaar

Destiny 04-12-07 11:30

pclahsen: Welke screenprotector heb je gekocht. Zie je die helemaal niet zitten? En krijg je dan echt geen vingerafdrukken? Want daarom wil ik er 1 kopen. Die krassen boeit me niet zo, want zo snel komen die er niet op

smarties 04-12-07 11:35

ik de iphone ultimate screenprotector gekocht was maar 15 euro maar is zeker de moeite waardje krijgt wel beetje vingerafdrukken erop maar die zie je niet zo
check de link iPhone2you

Amp. 05-12-07 17:39

ik geloof dit filmpje wel kwa anti-kras van het schermpje, vvv zijn inderdaad irritant, en ik denk dat je hem inderdaad niet moet vallen (het schermpje IS van glas)

pclahsen 05-12-07 20:08

anti-glare film
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door destiny (Bericht 23163)
pclahsen: Welke screenprotector heb je gekocht. Zie je die helemaal niet zitten? En krijg je dan echt geen vingerafdrukken? Want daarom wil ik er 1 kopen. Die krassen boeit me niet zo, want zo snel komen die er niet op

Het merk is power support (POWER SUPPORT | Products | Anti-Glare Film Set for iPhone) en je ziet hem echt niet zitten, is ook antireflecterend (net als je LCD thuis) en de vette vingers zie je pas na pindakaas eten of zoiets ;)
Let op: je moet het zgn 'antiglare' hebben, er is ook een andere maar die beschermt alleen maar. Iedereen in de Apple Shop daar had mijn versie.
Je krijgt er een reserve bij. Veel succes!

sic139 06-12-07 18:08

en heb je ook op die site die je ons nu geeft besteld? Werkte dat goed?

pclahsen 06-12-07 23:02

protector
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graphsic (Bericht 24340)
en heb je ook op die site die je ons nu geeft besteld? Werkte dat goed?

Nee, sorry, in mijn eerdere post staat dat ik de anti-glare film in de USA heb gekocht in de Apple Store. Over de site kan ik dus niets zeggen, heb voor iedereen gewoon naam van de fabrikant gegoogled en op de website ziet het er identiek uit als wat ik heb gekocht; wellicht is het product trouwens ook gewoon in Nederland te krijgen, heb ik verder niet gechecked...

sic139 06-12-07 23:27

oke! bedankt voor de info

Henjin 08-12-07 17:41

iPhone's first scratch/crash
 
Hey Destiny,

Via Ebay (een jongen die een Ebayshop heeft: The Powerstore - hij zit zelf in Amsterdam) heb ik voor een paar euro eenscreenprotector (made in China) gekocht. Werkt prima. De screenprotectors van de bekende merken zijn veeeeeel te duur!

dutran 09-12-07 12:10

ik had hem gisteren in de bus laten vallen toen ik
de aftrapje af wilde lopen en naar buiten.

Hij viel best wel hard,

Alleen de zwarte gedeelte een beetje gekrast en de metaal heel klein beetje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.