//

herstellen,sim en dfu alles in 1

herstellen,sim en dfu alles in 1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een originele t-mobile iphone 3g van ongeveer 3 maanden volgens mij. Geen problemen mee gehad. Echt mijn ding! Alleen vanochtend begonnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-09, 03:33
ilkaaay ilkaaay is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 7
Unhappy herstellen,sim en dfu alles in 1

Hallo,
Ik heb hier een originele t-mobile iphone 3g van ongeveer 3 maanden volgens mij.
Geen problemen mee gehad. Echt mijn ding!

Alleen vanochtend begonnen de problemen. Ik wilde hem aanzetten en toen stond er op het beeld het usb tekentje met een pijl richting itunes logo. ''herstel uw iphone door hem te verbinden met itunes''.

Ik dacht okey geen probleem ook al is het raar dat zoiets zomaar komt, want ik heb de afgelopen dagen niks nieuws geinstalleerd op mijn iphone waardoor er een mogelijk probleem zou kunnen ontstaan.

Maarja dus aangesloten op itunes, komt er een ander probleem, iets totaal anders, zoiezo herkent hij de iphone niet. En dan zegt hij het volgende ''iphone is niet geactiveerd,controleer je sim, en voer je pincode in'' ook raar maarja de sim die zit er dus in en de kans om mijn pin in te toetsen komt er niet. Toch heb ik het maar een paar keer geprobeerd, sim erin,eruit en even proberen maar geen resultaat.

Dit is mijn eerste echte probleem met de iphone dus ik heb op dit forum best wat gelezen. Ik zag dat mensen de zelfde probleem hadden en heb gedaan wat er verteld werd tegen ze. Iets genaamd DFU, waar ik tot een paar uur geleden nog nooit van had gehoord, heb ik dus enkele keren geprobeerd. Als resultaat dat er op itunes niks verschijnt.

Dus ja nu zit ik met een iphone die aan itunes vast zit en zichzelf om de zoveel minuten opnieuw opstart. Ik weet niet wat ik moet doen nadat ik dus de DFU methode heb geprobeert. Ben benieuwd naar jullie advies..
Zou het jammer vinden als ik hem moet opsturen naar apple, want je raakt best gehecht aan het apparaat!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-09, 12:39
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Waarschijnlijk zet je hem dan toch niet goed in DFU mode, dus zou ik nogmaals proberen. Activeren kan via iTunes.
  #3  
Oud 01-03-09, 12:46
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

de stappen van die je moet doen om in [wiki]DFU[/wiki] te komen vind je in de wiki:
[wiki]DFU[/wiki]
  #4  
Oud 01-03-09, 12:58
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Het scherm moet iig helemaal zwart zijn. Installeer je iTunes + Mobile Device ook even in software. Of probeer een andere pc/mac.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #5  
Oud 01-03-09, 15:05
ilkaaay ilkaaay is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor jullie snelle reacties
Het probleem was dat ik hem in de DFU mode probeerde te krijgen dmv video's van youtube, maar daar wordt het toch net wat anders uitgelegd dan hierboven.

In ieder geval het is me na een paar uur eraan zitten toch gelukt!

Misschien een vraag die hier niet hoort, maar door wat wordt dit probleem veroorzaakt? Mogelijk door apps van de Appstore?
  #6  
Oud 01-03-09, 18:48
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilkaaay Bekijk bericht
Bedankt voor jullie snelle reacties
Het probleem was dat ik hem in de DFU mode probeerde te krijgen dmv video's van youtube, maar daar wordt het toch net wat anders uitgelegd dan hierboven.

In ieder geval het is me na een paar uur eraan zitten toch gelukt!

Misschien een vraag die hier niet hoort, maar door wat wordt dit probleem veroorzaakt? Mogelijk door apps van de Appstore?
dat zou kunnen
maar het kan ook zijn als je tijdens het synchroniseren je iphone er uit haald zonder annuleren te doen
waardoor je later zulken problemen krijgt (ik zeg niet dat dit het is maar het kan)
  #7  
Oud 02-03-09, 17:45
ilkaaay ilkaaay is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 7
Standaard

Ow oke ik weet niet of het door dat komt maar in ieder geval bedankt voor de info!
Reageren

Labels
dfu, herstel, itunes, sim



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Iphone Herstellen. Hoe Blijft Alles in Itunes? frederik7 iTunes 0 21-03-11 23:05
Mac OS X: itunes herstellen, nu alles kwijt kim1975 iTunes 2 26-02-11 14:38
iPhone: Na jailbreaken met limera1n crashte mijn iPhone, alles weg na herstellen! Wanhopig! Reivilos Jailbreak 5 12-10-10 19:33
iPhone: Iphone 3G 3.1.3 --> Geen Simkaart. Wil niet herstellen in DFU mode. 1600 error flopkabouter Jailbreak 1 23-06-10 15:50
Herstellen middels DFU mode xynta iPhone algemeen 3 21-03-10 22:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:14.