Jensengels |
04-03-09 00:24 |
Moeilijkheden herstelling iPhone 1G USA (met garantie)
Ik heb mijn iPhone 1g vorig jaar april in amerika gekocht. sinds deze zomer doet de touch-screen van mijn iPhone het plots niet meer, alhoewel ik nog beeld heb. maarja. dus ik ga naar een apple store in Belgie en die zeggen dat ze die hier niet kunnen maken en dat ik eventueel naar de klantendienst van apple moet bellen in Amerika, het land waar hij van komt. zo gezegd zo gedaan bel ik met die klantendienst, die me wel 8keer doorverbinden en wel 20min aan de lijn houden (wat wel wat kost). uiteindelijk zeggen ze dat ik de iPhone moet verzenden naar een persoon die ik ken in Amerika die hem dan binnen brengt bij een apple store. nu heb ik de iphone verstuurd naar Amerika. en zeggen ze dat ze een geactiveerde sim-kaart van AT&T nodig hebben om de herstelling te doen. mijn vraag nu: ik heb deze iPhone in Amerika gekocht en met software geunlocked zodat deze in belgie kan werken. is er geen goede legale reden die ik aan apple in amerika kan geven zodat mijn iPhone toch hersteld kan worden, aangzien mijn probleem te maken heeft met de hardware en niets met de software. (ik heb de iPhone voor het versturen naar Amerika geüpdatet naar de nieuwste versie zonder unlock of jailbreak te hebben uitgevoerd)
Mvg Jens
|