iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hoofdletter(s) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/30981-hoofdletter-s.html)

hjb.79 04-03-09 01:41

Hoofdletter(s)
 
Ik weet niet of het al eerder gepost is maar ik heb de volgende tip:

Stel je wilt een woord of zinnen achter elkaar in hoofdletters typen dan moet je normaal elke keer de shift-toets (pijl omhoog links) indrukken. Je kan ook - volgens een andere tip - eerst op de shift-toets beginnen en dan vasthoudend slepend naar de desbetreffende letter(s) gaan. Maar als je met je linker duim/vinger die shift-toets vasthoudt en met je rechter duim/vinger de letter(s) intoetst die je in hoofdletter(s) wil hebben dan typt dat naar eigen ervaring sneller.

Succes!

Kilroy 04-03-09 09:24

Ehm, als je 2 keer, snel achter elkaar, op de shift toets druk (shift toets wordt blauw) dan gaat CAPS aan :)

Of doel jij op iets anders?

hjb.79 04-03-09 09:28

Zo hey, is dat ff genant zeg :o, ik doe net wat jij zegt en ja hoor, maar goed desalniettemin doet die tip van mij het ook :p. Kleine toevoeging, nadat je de letter(s) getypt hebt laat je de shift toets weer los en kunt weer verder met kleine letters typen. Twee mogelijkheden dus, maar net wat je eigen voorkeur is. Thanks anyway.

Kilroy 04-03-09 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hjb.79 (Bericht 262898)
Zo hey, is dat ff genant zeg :o, ik doe net wat jij zegt en ja hoor, maar goed desalniettemin doet die tip van mij het ook :p. Kleine toevoeging, nadat je de letter(s) getypt hebt laat je de shift toets weer los en kunt weer verder met kleine letters typen. Twee mogelijkheden dus, maar net wat je eigen voorkeur is. Thanks anyway.

hahaha, ach zo is het toch met alles. Als je het weet is het simpel :), als je het niet weet zie je vaak door de bomen het bos niet meer.

Dat met shift vasthouden is idd handig als je maar een paar hoofdletters achter elkaar moet typen.

Vicstar 06-03-09 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hjb.79 (Bericht 262898)
Zo hey, is dat ff genant zeg :o

haha :p

Maarrr als jij dit niet had gepost, had ik 't nooit geweten... Ik zat laatst al te bedenken dat 't toch mogelijk moest zijn om die CAPS te 'locken'... En voilá! Meerdere opties dus!

Beide bedankt! ;)

Bomans 06-03-09 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kilroy (Bericht 262897)
Ehm, als je 2 keer, snel achter elkaar, op de shift toets druk (shift toets wordt blauw) dan gaat CAPS aan :)

Of doel jij op iets anders?

Ik had er weet van, maar vreemd genoeg werkt dat dus niet bij mij ...

ControlSje 06-03-09 12:24

Is een instelling: Instellingen -> Algemeen -> Toetsenbord -> Schakel Caps Lock in ... ;)...Als deze aan staat werkt het pas...

Bomans 06-03-09 13:55

:eek::eek::eek:

You got me there! :o:o:o

iMario 06-03-09 15:12

Vet! Wist ik nog niet eens. :o
Ik iedere keer maar om de letter die shift toets weer een keer indrukken. :p

King1987 06-03-09 15:21

LOL was me ook al aan het afvragen hoe hij dat deed ;) Weer wat geleerd :o

Jozef De Graef 08-03-10 20:30

Ja ik heb mijn shift toets bijna kapot gekregen voor hem blauw te krijgen maar je moet het wel eerst instellen nu gaat het youuiuuu


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.