//

IPhone & BT Carkit

IPhone & BT Carkit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik een IPhone 3G 16GB (SW: 2.2.1). Ik heb geprobeerd om de IPhone te laten werken met de standaard Toyota ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-03-09, 23:22
RsOwner RsOwner is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard IPhone & BT Carkit

Sinds een paar dagen heb ik een IPhone 3G 16GB (SW: 2.2.1).

Ik heb geprobeerd om de IPhone te laten werken met de standaard Toyota Bluetooth carkit (Avensis 2007). Na heel veel prutsen kon ik de Iphone pairen. Gebeld worden gaat goed, maar bellen via de carkit gaat niet.

Na het inspreken (via carkit) van het telefoonnummer gebeurt er helaas niets.
Of kun je alleen fysiek vanaf de IPhone een nummer bellen?

Heeft iemand ervaring hiermee?

Groeten, Rogér
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-09, 15:04
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Heb zelf een Toyota Auris met boordcomputer incl bluetooth en krijg zelfs het pairen niet voor elkaar. Ze kunnen elkaar niet vinden. Iemand hier ervaringen mee?
  #3  
Oud 24-09-09, 15:23
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Tja je carkit moet wel je iPhone ondersteunen. En dat pairen lukt wil nog niet zeggen dat synchronisatie van phonebook, danwel voice control werkt.

Je kunt het beste denk ik aan de Toyota dealer vragen of er een update is voor de carkit, dan wordt je iPhone wellicht wel ondersteunt. Anders ben je toch aangewezen op Parrot etc.
  #4  
Oud 24-09-09, 15:28
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Kan best aan je bluetooth van je auto liggen

Ik heb nog een jabra headset, deed het perfect op een Nokia, maar ik krijg deze echt niet aan de praat met een iPhone
__________________

  #5  
Oud 24-09-09, 15:37
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Kan best aan je bluetooth van je auto liggen

Ik heb nog een jabra headset, deed het perfect op een Nokia, maar ik krijg deze echt niet aan de praat met een iPhone
De meeste Jabra's kun je via USB wel update met nieuwe software, dan werkt het wellicht wel.
  #6  
Oud 24-09-09, 18:15
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Ik heb een Iphone in de Avensis (2007 en iets oudere "nieuwe" model 2003?) gehad en werkte super.
Sterker nog, er was geen telefoon die het zo goed deed! Bellen, gebeld worden en ik dacht zelfs een toon bij een sms bericht.

Je kon eindeloos de speeddials kiezen (dat waren in je Iphone je favorieten in die volgorde) zelfs tot 99 uit mijn hoofd.
Ik had toen 1e model Iphone met FW 2.x, nu geen Avensis meer dus kan het niet voor je testen.

Gooi je telefoon er eens helemaal van af, en probeer het opnieuw.
Geeft de Iphone wel de rechten; automatisch verbinden met Avensis, Iphone uit me hoofd als headset.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W levindenboer iPhone accessoires en onderdelen 3 07-01-14 21:42
welke carkit voor iPhone4? Actief & cradle gewenst MrM Koopinformatie Nederland 0 14-12-10 21:43
iPhone 4 & Tomtom carkit Underground iPhone Navigatie 4 25-08-10 13:13
Bluetooth carkit & Fm Transmitter arts24 iPhone accessoires en onderdelen 0 10-06-10 16:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:12.