mobile me discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Halo ik heb een iphone 16G, mijn mobile me werkt goed behalve het beantwoorden van mijn e-mails lukt niet. Heeft er iemand een idee wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobile me
Halo
ik heb een iphone 16G, mijn mobile me werkt goed behalve het beantwoorden van mijn e-mails lukt niet. Heeft er iemand een idee wat er verkeerd kan zijn ? Alvast bedankt. baarten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iphone 16g
bij proximus diensten werd mij gezegd een uitgaande server te configureren nl
relay.proximus.be, doch deze kan niet toegevoegd worden, iphone blijft maar zoeken. Vervolgens de melding geen verbinding via SSL. Vraag account configureren zonder SSL antwoord ja. Controle SMTP-account mislukt. SMTP server relay.proximus.be reageert niet. Controleer netwerkverbinding en informatie in het veld uitgaande post. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, kan wel met mijn mobileme account mailen, maar met mijn skynetaccount wil ik dus ook een andere server nl relay.proximus.be toevoegen( er staat al relay.skynet.be voor als ik via Wi-Fi verbonden ben) maar lukt dus niet
Of is het gewoon beter om de mails van mijn skynetaccount te forwarden naar mijn mobileme adres? |
|
||||
|
||||
Vreemd, want hier werkt dat perfect
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 | ruffrazor | iPhone algemeen | 14 | 14-05-08 21:37 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|