iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Harde schok tijdens synchroniseren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/31346-harde-schok-tijdens-synchroniseren.html)

Dirkeijkemans 12-03-09 14:12

Harde schok tijdens synchroniseren
 
Toen ik, ongeveer 10 minuten geleden, mijn iPhone 3g synchroniseerde met iTunes kreeg ik een harde schok toen ik hem daarna vast pakte. Ik heb gelezen over iPhones die in de fik vliegen tijdens synchroniseren maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand een harde schok kreeg (veel harder dan bijv. schrikdraad). Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en samen met mij een proces tegen Apple wil beginnen? :D

evmw 12-03-09 14:28

PC/Mac toevallig aangesloten op niet geaard stopcontact?

Dirkeijkemans 12-03-09 15:37

Geen idee eigenlijk, was gewoon benieuwd of anderen het ook ooit hebben gehad...

bako 12-03-09 18:34

ja ik
niet echt een harde schok
ongeveer net zo hard als je je tong op een 9 volt batterij legt

Destiny 12-03-09 18:38

Ik heb er iig nooit last van gehad.

niekos 01-08-09 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkeijkemans (Bericht 265665)
Toen ik, ongeveer 10 minuten geleden, mijn iPhone 3g synchroniseerde met iTunes kreeg ik een harde schok toen ik hem daarna vast pakte. Ik heb gelezen over iPhones die in de fik vliegen tijdens synchroniseren maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand een harde schok kreeg (veel harder dan bijv. schrikdraad). Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en samen met mij een proces tegen Apple wil beginnen? :D

Dit heb ik ook gehad. ik nam mn telefoon op na het syncen (toen hij nog aan de pc zat) en toen kreeg ik me toch een klap aan mn oor. het zit m gewoon in die chromen rand, die geleid..

evmw 01-08-09 15:31

Je zal wel statisch geladen zijn of zo, op die rand staat echt geen spanning waar je een schok van krijgt. Dan zou de iPhone het allang niet meer doen.

iMario 01-08-09 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evmw (Bericht 332275)
Je zal wel statisch geladen zijn of zo, op die rand staat echt geen spanning waar je een schok van krijgt. Dan zou de iPhone het allang niet meer doen.

Inderdaad. Voel dat soms ook wel op de rand... Maar geen schokken.

niekos 01-08-09 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evmw (Bericht 332275)
Je zal wel statisch geladen zijn of zo, op die rand staat echt geen spanning waar je een schok van krijgt. Dan zou de iPhone het allang niet meer doen.

Naja dat zal dan wel maar het bleef maar stroom afgeven. Ook toen ik hem eruit had gehaald.. Ik heb het later ook niet meer gehad, vaag iig!

Dragon 02-08-09 10:27

Als ik bel tijdens het laden voel ik wel een tinteling langs mijn oor waar ik hem tegen aan hou (metalen rand). Maar geen schok, lijkt me ook niet goed voor je iPhone.

awalania 05-08-09 11:45

Ik weet precies wat je bedoeld...ik heb het ook met mijn 3gs...ik kan nooit goed zijn...ga het laten nakijken.

Chrisl 05-08-09 12:03

Nee, nooit een schok gehad.

Wat ik wel heb gehad, en wat hier overigens niks mee te maken heeft, is dat mijn 538 app ineens begint te spelen tijden het syncen. Maar uitzetten gaat niet omdat hij aan het syncen is.... Heel apart allemaal....

Pericoloso 28-08-09 13:38

Heb ook een harde klap gehad nu meer dan 4 weken geleden. Gewoon terwijl de telefoon in mijn zak zat. Net zoiets als schrikdraad, heb 1 minuut lang tintelende vingers gehad. Resultaat; iPhone stuk. Start niet meer op. Wacht al 4 weken op reparatie/oplossing.

men.mulder 13-09-09 13:05

iPhone onder stroom
 
Hallo,

Als ik mijn iPhone met de computer verbind en dan de iPhone op het grijze randje aanraak voel ik stroom(best nog wel sterk). Moet ik terug gaan naar de winkel of is dit normaal?

King1987 13-09-09 13:09

Topic's samengevoegd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41.