//

iPhone 2.2.1 en Opel Bluetooth carkit

iPhone 2.2.1 en Opel Bluetooth carkit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor diegene die ook problemen hebben met iPhone firmware 2.2.1 en de bluetooth carkit van Opel is er een gedeeltelijke oplossing. Als je op je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-09, 18:31
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard iPhone 2.2.1 en Opel Bluetooth carkit

Voor diegene die ook problemen hebben met iPhone firmware 2.2.1 en de bluetooth carkit van Opel is er een gedeeltelijke oplossing.
Als je op je iPhone in /usr/sbin het bestand BTServer vervangt met het bestand uit firmware 2.1 dan kun je weer gewoon bellen
Het enigste probleem dat ik nu nog heb is dat mijn contactpersonen niet allemaal overgenomen worden in mijn carkit, bij de 50 houd het op.

Voor dat ik dit bestand vervangen had verloor mijn iPhone/carkit ongeveer elke 15 seconden de verbinding, en werd het telefoonboek helemaal niet mee overgenomen.

Ik heb in de bijlage het bestand BTServer uit firmware 2.1 bijgevoegd voor de liefhebber
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip BTServer.zip‎ (374,2 KB, 22x gelezen)

Laatst gewijzigd door pascalletje; 15-03-09 om 16:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-09, 16:16
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Voor diegene die ook problemen hebben met iPhone firmware 2.2.1 en de bluetooth carkit van Opel is er een gedeeltelijke oplossing.
Als je op je iPhone in /usr/sbin het bestand BTServer vervangt met het bestand uit firmware 2.1 dan kun je weer gewoon bellen
Het enigste probleem dat ik nu nog heb is dat mijn contactpersonen niet allemaal overgenomen worden in mijn carkit, bij de 50 houd het op.

Voor dat ik dit bestand vervangen had verloor mijn iPhone/carkit ongeveer elke 15 seconden de verbinding, en werd het telefoonboek helemaal niet mee overgenomen.

Ik heb in de bijlage het bestand BTServer uit firmware 2.1 bijgevoegd voor de liefhebber
even terzijde
er zit geen bijlage bij
  #3  
Oud 15-03-09, 16:20
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Foutje bedankt
  #4  
Oud 30-03-09, 11:38
mrgforce mrgforce is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

is hier al een wat betere oplossing voor gevonden? Heb een opel zafira met hetzelfde probleem.. overigens hoe vervang je deze file als je toestel niet jailbreaked is?
  #5  
Oud 30-03-09, 18:46
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrgforce Bekijk bericht
is hier al een wat betere oplossing voor gevonden? Heb een opel zafira met hetzelfde probleem.. overigens hoe vervang je deze file als je toestel niet jailbreaked is?
Het spijt me maar dat kan niet.
  #6  
Oud 30-03-09, 19:51
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrgforce Bekijk bericht
is hier al een wat betere oplossing voor gevonden? Heb een opel zafira met hetzelfde probleem.. overigens hoe vervang je deze file als je toestel niet jailbreaked is?

Helaas heb ik nog niets beters gevonden, en je kan de file inderdaad alleen maar vervangen als je hem hebt gejailbreaked...
  #7  
Oud 16-04-09, 22:22
Valentynh Valentynh is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Dronten
Berichten: 11
Standaard

Hier een Opel Astra met hetzelfde probleem, ging voorheen perfect. bellen en telefoonboek uitlezen nu na +/- 15sec. verbinding kwijt via Bluetooth.

Al een oplossing zonder Jailbreak?
  #8  
Oud 16-04-09, 22:58
cellarboy cellarboy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Smile

Beste Pascalleke,

ik zal wel als volledige computeranalfabeet beschouwd worden, maar hoe kan ik in de firmware van mijn gejailbreakte iphone dat bestandje vervangen; maw hoe kom ik in de firmware terecht om die aanpassing te doen?

Graag een stap voor stap uitleg, en bedankt voor de moeite die je doet om dit probleem met de opel navigatiemodule op te lossen!

Ik zoek er zelf al een hele tijd achter, en jij biedt hem gewoon aan, alleen hoe doe ik dat? Puik werk als het lukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tweede telefoon via Iphone bluetooth op carkit Rbekker iPhone accessoires en onderdelen 2 04-11-10 14:15
iphone en bluetooth carkit opel vork22 iPhone algemeen 11 27-07-10 11:00
Iphone 3GS 3.0 en bluetooth koppeling carkit Ralphmalf iPhone algemeen 9 29-09-09 22:38
iPhone 3G problemen met carkit icm bluetooth bjornpieneman iPhone algemeen 0 24-06-09 18:00
iphone vast na bluetooth parrot carkit duphamed iPhone accessoires en onderdelen 8 17-04-08 16:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.