//

Wat is er kapot?

Wat is er kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na een heftige regenbui doet mijn iphone het niet meer. Maar wat is nou het probleem? Het scherm is constant zwart maar als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-09, 13:57
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard Wat is er kapot?

Hallo,

Na een heftige regenbui doet mijn iphone het niet meer. Maar wat is nou het probleem? Het scherm is constant zwart maar als ik hem in een oplader doe geeft hij eerst dat bliksem tekentje aan, daarna iets van 6 secondes het apple logo en dan begint hij te booten of blijft hij gewoon zwart.

N wil ik hem gaan repareren maar zal het probleem de batterij zijn of het communication board of mischien nog iets anders?

Bij voorbaat dank,

Stephen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-09, 14:18
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dit kan van alles en nog wat zijn, dat hij nu niet boot lijkt mij een probleem met de hardware in ieder geval waardoor hij niet door de hardware-initialisatie heen komt. Opladen werkt blijkbaar nog, dus de accu is vrijwel uitgesloten.
  #3  
Oud 15-03-09, 14:29
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Maar het feit dat hij altijd opstart met een compleet lege accu (batterij) ondanks dat hij 3 uur in de oplader heeft gezeten?
  #4  
Oud 15-03-09, 14:38
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Aha op die manier, zo had ik het niet opgevat. Ik denk dat je het beste even de iPhone kan openmaken, de eventuele vochtschade zal nu nog goed duidelijk zichtbaar zijn zodat je vrij direct kan achterhalen wat er beschadigd is.

Houdt er wel rekening mee dat in plaats van vervanging van dure onderdelen, een reiniging bij een reparatie bedrijf vaak genoeg is en veel minder kost. Bij ernstige vochtschade gaat dit alleen niet meer op.

Oh ja, weet wel waar je aan begint als je dit zelf gaat doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat te doen, Wit aansluitpuntje kapot (3) feyenoord-fan iPhone algemeen 2 31-05-10 09:49
Iphone kapot, wat nu?! fietser1234 iPhone algemeen 0 28-04-10 22:59
iPad uit US Kapot! Wat nu? gertjan2805 iPad algemeen 15 13-04-10 04:09
help iphone kapot wat nu? Kettingzaag Archief 1 23-02-09 21:01
Iphone kapot maar wat nu? frangipaneman iPhone algemeen 3 06-04-08 12:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:55.