iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Niet verstuurde mail (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/31501-niet-verstuurde-mail.html)

paulwh80 15-03-09 21:56

Niet verstuurde mail
 
Dag,

Hard gezocht en geen oplossing gevonden... Ik probeerde een mail te versturen vanaf mijn phoon en dit is blijkbaar niet gelukt. (Alle andere mails die ik er vanaf stuurde gingen wel goed). Nu verschijnt er steeds bij checken van mail de melding '1 van 1 versturen' en na enige tijd '1 niet verstuurd bericht'.

Er is geen outbox, ik heb gesynchroniseerd, de account gecontroleerd, verwijderd, opnieuw aangemaakt ( IMAP XS4ALL), niets helpt.

Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Paul

King1987 15-03-09 21:58

Topic verplaatst naar Email

tripkip 14-06-09 12:38

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb het account al verwijderd en terug aangemaakt maar "1 niet-verstuurd bericht" blijft vermeld staan.

Wim Monnich 19-06-09 09:57

Had hetzelfde probleem.
Werk op mijn computer (OS X) met Entourage, waar ook de accounts staan opgeslagen. Accounts synchroniseren lukte in eerste instantie niet omdat de synchronisatie plaats vindt met Apple Mail en niet met Entourage. Heb toen eerst van de iphone alle accounts verwijderd, daarna ingevoerd in Apple Mail en daarna gesynchroniseerd met de iphone. Toen bleek alles te werken. Vreemd, want bij het nakijken van de accountinstellingen op de iphone LIJKT er niets veranderd te zijn. Maar je, het resultaat telt...
Groet, Wim

Giusie79 16-09-09 00:50

Ik krijg de melding nog steeds. Ik had mijn wachtwoord veranderd en toen bleef ie hangen.

XIII 16-09-09 01:17

Ik heb dit regelmatig met een van mijn IMAP mailaccounts.

Kan de vinger er nog steeds niet op leggen wat er nou mis gaat.

Het enge is wel dat ik vandaag opnieuw die melding kreeg dat de mail niet verstuurd was, maar enkele uren laten gewoon een reply van de ontvanger op dit (niet verzonden?!) bericht kreeg...

mutsop 16-09-09 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 352015)
Ik heb dit regelmatig met een van mijn IMAP mailaccounts.

Kan de vinger er nog steeds niet op leggen wat er nou mis gaat.

Het enge is wel dat ik vandaag opnieuw die melding kreeg dat de mail niet verstuurd was, maar enkele uren laten gewoon een reply van de ontvanger op dit (niet verzonden?!) bericht kreeg...

Zulke problemen heb ik enkel op de desktop gehad.
Bij welke host heb je uw emailadres? of heb je een gratis account zoals hotmail, gmail, ..?

Ik heb alleszinds dit meerdere malen gehad met Gandi. Steeds een mailtje gestuurd maar weinig concrete oplossigen.

XIII 16-09-09 17:18

Mailhost is KPN (zakelijk).

kuotje 17-09-09 13:52

veel mails hebben geen extra "vakken"
yahoo, gmail wel bijvoorbeeld
maar bij hotmail krijg ik alleen inkomend verstuurd en concepten

(geen spam of ongewenst)

extra mail aanmaken?

XIII 17-09-09 14:00

Komt waarschijnlijk door het verschil tussen IMAP en POP3...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.