iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geen gehoor tijdens bellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/31603-geen-gehoor-tijdens-bellen.html)

backpackjack 29-01-08 11:08

Geen gehoor...
 
Hallo, ik heb het volgende probleem: Wanneer ik bel of gebeld wordt hoor ik niks meer! De persoon aan de andere kant hoort mij ook niet! Wanneer ik mijn iphone op speaker zet werkt alles ineens wel. Met koptelefoon is er ook van 2 kanten verbinding. Heb gereset en de instellingen nagelopen. Iemand een suggestie?

joeltje 29-01-08 11:10

bug in de koptelefoon aansluiting.

een aantal keer in en uit halen, terwijl je muziek speelt in iTunes schijnt te helpen...

backpackjack 29-01-08 11:17

Dat is DE OPLOSSING! Bedankt voor de snelle reactie! Hij doet het weer! :D

hjoels 29-01-08 11:50

Ik heb weinig gehoor als ik zelf bel en gebeld wordt. De persoon aan de andere kant is praktisch niet te verstaan terwijl ik wel goed word gehoord. En dan zit ik nog in een rustige ruimte te bellen.
Het geluid staan "vol" aan. Iemand enig idee voor een mogelijke oplossing??

Harold++

backpackjack 29-01-08 14:14

Heb je misschien de beschermingsfolie/plakfolie nog op je toestel zitten? De folie zit namelijk ook op de speaker + mic.

hjoels 29-01-08 14:24

Inderdaad zat dit er nog op (ter bescherming krassen etc. had ik het laten zitten). Heb het er af gehaald en je geloofd het niet....... Wat een geluidje nu zeg aan de andere kant..... Dacht eerst dat ik m'n oren moest laten uitspuiten.
Wat ben ik toch een oen.
Bedankt Backpackjack................Toppie.

Harold++

Nikooos 29-01-08 14:28

omg.. dat was nou niet een oplossing waar ik aan gedacht zou hebben backpackjack..

Volgens mij mag deze wel in de gekke oplossingen hall of fame!! :p

david007 29-01-08 15:08

Hahahaha ik dacht ook hmm mischeen dat je eve een paar keer je headset in en uit moet pluggen hahahahaha :P

backpackjack 29-01-08 16:02

Heb ik ook eindelijk eens een iphone probleempje opgelost! :D

joeltje 29-01-08 16:04

Leuk is dat hè?

MacGarage 23-12-08 14:04

geen gehoor bij bellen
 
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn iPhone 2G.
Wanneer ik gebeld wordt of wil gaan bellen hoor ik niks over de oors(luid)prekers.
Tevens doet mijn microfoon het ook niet.

Wat wel raar is, wanneer ik bel of gebeld word, en de luidspreker(handsfree) optie aanzet, krijg ik wel gehoor en kan ik wel bellen.

Hetzelfde in combinatie met mijn headset.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, zodat ik dus gewoon kan bellen zonder gebruik te maken van de luidsprekerknop en headset?

Ik heb versie 2.0.

Alvast bedankt.

evmw 23-12-08 14:13

Gebruik even de zoekfunctie, komt door de headset-aansluiting. Even paar keer in-en-uit-pluggen totdat het weer werkt.

ElineVdd 17-03-09 21:58

Geen gehoor tijdens bellen
 
Hey iedereen!

Ik heb sinds zaterdag een iPhone en was er dan ook dolgelukkig mee. Het is een witte iPhone 3G.
Deze morgen trad er echter al een probleem op. Ik probeerde te bellen maar hoorde niets aan de overkant. Ook hoor ik geen geluid meer als ik typ op het toetsenbord en ook niet als ik een sms krijg of gebeld wordt. Ik kan wel bellen met de earphones in en ook op luidspreker dus dat is wel vreemd. Op iTunes kan ik ook enkel luisteren met de earphones.
Wat me ook opviel is: als ik op de volumeknop langs links duw, komt er op: "koptelefoon", wat ik ook wel vreemd vond. Ook, als ik de telefoon tegen mijn oor houdt, wordt het scherm niet meer op standby gezet.

Wat ik al gedaan heb (oplossingen die op internet te vinden waren):
- Een aantal keer de earphones in en uit geplugged
- De earphone jack gereinigd
- Herstel van de iPhone

Wat raden jullie mij aan?
Zou er iets stuk zijn of zijn er nog andere oplossingen?
Ik ben echt heel teleurgesteld en zou het niet leuk vinden als ik hem nu al terug naar de winkel moet brengen...

evmw 17-03-09 22:43

Bekend probleem, en zit in de headset-aansluiting. Paar keer in- en uithalen lost het meestal op, zo niet dan even terug naar de winkel.

jaimiefanatic 01-05-09 11:50

het in en eruit halen van een headsetje werkt bij mij niet bij het probleem dat ik niets hoor :(

iemand nog een andere oplossing?

RHCPeter 01-05-09 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaimiefanatic (Bericht 282443)
het in en eruit halen van een headsetje werkt bij mij niet bij het probleem dat ik niets hoor :(

iemand nog een andere oplossing?

iPhone al een keer gereset? Home en powerknop tegelijk indrukken totdat het appeltje in beeld is!

Ibby 01-05-09 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hjoels (Bericht 51881)
Inderdaad zat dit er nog op (ter bescherming krassen etc. had ik het laten zitten). Harold++

Je hebt daar hele mooie folies voor met uitsparing voor de speaker!

toondvs 16-08-09 14:29

idfsdfsdfsdfssssssssssssssssssssssssssssssssssss

haroldinho 17-08-09 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evmw (Bericht 267533)
Bekend probleem, en zit in de headset-aansluiting. Paar keer in- en uithalen lost het meestal op, zo niet dan even terug naar de winkel.

Valt dit dan gewoon onder de garantie?

Timmeh_ 17-08-09 22:23

// Diverse discussies samengevoegd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.