iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone zonder SIM kaart (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/31607-iphone-zonder-sim-kaart.html)

Rhoxors 17-03-09 23:23

iPhone zonder SIM kaart
 
Allo, ik heb een vraag over de iPhone;
wat kan je allemaal met de iPhone zonder simkaart erin?
-Rhoxors

Abu 17-03-09 23:42

Alles wat wel niets heeft te maken met je sim kaart dus bijv: Internetten via 3G/GPRS, bellen, smsen. Maar waarom koop je dan geen iPod touch?

En dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?

Rhoxors 17-03-09 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abu (Bericht 267582)
Alles wat wel niets heeft te maken met je sim kaart dus bijv: Internetten via 3G/GPRS, bellen, smsen. Maar waarom koop je dan geen iPod touch?

En dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?

Mijn sim krijg ik later pas (later laten activeren) en mijn oude mobiel werkt niet zonder simkaart dus ik dacht ik vraag het even, niks mis mee toch?:o

sossienl 17-03-09 23:45

// Verplaatst en titel gewijzigd

davidm 06-08-10 18:15

Ik hing zonet mijn splinternieuwe iphone 4 aan mijn computer.
Itunes vraagt om een sim-kaart te installeren.
Kan ik hem toch al gebruiken zonder sim?

dirkuijt 09-08-10 14:03

@davidm
kan je de iPhone 4 gebruiken zonder SIM?

davidm 09-08-10 14:49

Activeren moet met sim-kaart. Dit is eenmalig en enkel de eerste keer dat de iphone aan de computer gaat.
Eens geactiveerd kan de Iphone perfect werken zonder sim-kaart.
Alle functies waarvoor er geen provider nodig is.

khaorrlriejvnorts 21-09-10 11:18

hallo,
kun je ook een iphone kopen terwijl je nog een abbonement hebt en dan een iphone zonder simkaart kopen en dan die simkaart die je nog zelf had erin doen? kan iemand me helpen?:D

khaorrlriejvnorts 21-09-10 11:20

kun je een iphone kopen zonder abbo of prepay simkaart gewoon alleen het toestel en dan je eigen prepay of abbo simkaart erin doen?(A)

phunx 21-09-10 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door khaorrlriejvnorts (Bericht 566052)
kun je een iphone kopen zonder abbo of prepay simkaart gewoon alleen het toestel en dan je eigen prepay of abbo simkaart erin doen?(A)

Ja dat kan, maar reken wel op forse prijzen ;-)

zackary 25-09-10 10:29

De simlockvrije zijn hier op het forum genoeg te koop, veel prijzen zijn gewoon redelijk.

trevisnl 27-09-10 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door khaorrlriejvnorts (Bericht 566052)
kun je een iphone kopen zonder abbo of prepay simkaart gewoon alleen het toestel en dan je eigen prepay of abbo simkaart erin doen?(A)

In belgie zijn ze simlockvrij te krijgen, dan kan je dus je eigen kaartje erin doen. ook in Engeland is dit mogelijk en nog een paar landen..
voor een 16 gb vragen ze rond de 640 euro..
kijk hier maar eens : iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen en simlockvrij


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.