Windows herkent plots iPhone! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vroeger gaf Windows Vista mijn iPhone steeds weer alszijnde een fotocamera (met bijhorend icon). Vandaag blijkt echter dat Vista mijn iPhone herkent en automatisch een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Windows herkent plots iPhone!
Vroeger gaf Windows Vista mijn iPhone steeds weer alszijnde een fotocamera (met bijhorend icon).
Vandaag blijkt echter dat Vista mijn iPhone herkent en automatisch een "iPhone-icon" toekent aan het toestel!! Me happy ! Screenshot: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jammer genoeg geen iPhone 3G icoon...
|
||||
|
||||
Nope idd, had ik nog niet opgemerkt ^^!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Was mij ook nog niet opgevallen maar bij mij hetzelfde resultaat
|
||||
|
||||
Windows XP geeft iets saaiere resultaten weer:
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Ervaringen
|
|
|||
|
|||
kan je dat niet instellen bij itunes of als je er met je rechter muisknop instellinge ofzo
niet veel ervaring met windows meer |
|
|||
|
|||
Bij mij was het voordien als een externe drive herkend en nu idd zoals een iPhone, maar dat is pas sinds ik de nieuwe iTunes heb op de PC (met Vista).
|
|
||||
|
||||
Vanavond eens kijken of dat bij mij ook het geval is of er een iPhone te zien is op mijn Vista PC.
|
|||
|
|||
Bij mij kwam het tekentje ook ipv een cameratje!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijne -op de vista- laat nog steeds een camera zien :'(
|
||||
|
||||
volgens mij veranderde het bij mij toen ik die nieuwe itunes installeerde 8,1 als ik het goed heb.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows Herkent mijn iphone niet | JailbreakerPro | iPhone algemeen | 25 | 05-07-11 17:05 |
Windows herkent iphone niet | DJxReventon | iPhone algemeen | 16 | 21-03-11 15:56 |
Windows herkent iphone niet | DJxReventon | iTunes | 0 | 02-03-11 16:36 |
iphone word niet herkent door windows en itunes | exzist | iTunes | 2 | 12-03-10 10:27 |
windows herkent iphone als camera | jelle1234 | iPhone algemeen | 5 | 26-02-10 12:49 |
|
|