//

iPhone belt zelf naar recenste nummer

iPhone belt zelf naar recenste nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Enige weken gelden heb ik mijn iPhone binnengebracht omwille van een vrij onpraktisch probleem. Op regelmatige tijdstippen belde de iPhone namelijk naar het recentste nummer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-03-09, 19:28
iktjilp's schermafbeelding
iktjilp iktjilp is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Brugge
Berichten: 59
Standaard iPhone belt zelf naar recenste nummer

Enige weken gelden heb ik mijn iPhone binnengebracht omwille van een vrij onpraktisch probleem. Op regelmatige tijdstippen belde de iPhone namelijk naar het recentste nummer die gebeld had of waar je zelf naar gebeld had.

De andere persoon hoorde zichzelf dan in echo. Resultaat was dat deze mensen dan naar mij bellen om te vragen waarom ik gebeld had. Dat was trouwens de enige manier dat ik wist dat het weer van dat was.

Dit is me tevens met verschillende firmware versies overkomen. Twee keer had ik het probleem vlak voor het uitkomen van een nieuwe firmware. De laatste keer had ik er echter ferm genoeg van en heb ik hem binnen gebracht in het Mobistar Center. Daar was het probleem onbekend. Maar het toestel is toen opgestuurt naar Nederland en daar hebben ze gewoon de nieuwste firmware op de iPhone geplaatst.

Dat laatste had ik waarschijnlijk wel zelf gedaan want ik ben heel erg snel mee. Sindsdien heb ik probleem niet meer gehad. Nu vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn met dit probleem. In de winkel zelf was het de eerste keer. Wel kent mijn vader iemanand met hetzelfde probleem. Die iPhone is ondertussen wel kapat daar deze persoon hem op de grond heeft gesmeten. Dus heb jij dit probleem ook (gehad) of ken je iemand plaats dan gerust een berichtje in deze thread.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-09, 19:56
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

dit is eerder een ervaring
voor mensen die misschien de zelfde ervaring hebben gehad
dit hoort dus bij ervaringen
2e x deze avond dat ik zoeits zeg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gezocht: dial app die naar vast nummer belt lesouvage iPhone Apps 1 09-10-10 19:52
Iphone belt zelf naar recentste oproepnummer?! stijnvandamme iPhone algemeen 0 22-06-10 14:22
Hoe van 2.1 naar de recenste firmware(2.2.1) prashantjuh Archief 1 20-05-09 00:08
Tonen naam persoon die belt ipv nummer Eagleman Unlock [archief] 8 03-04-08 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.